^ Minä en alkaisi sellaisia somenarsisteja rahoittamaan mutta enhän minä muutenkaan ymmärrä enkä edes halua ymmärtää vihervassarielitistien logiikkaa. Taitaa sinunkin suosikkiohjelmia olla Tempparit kuten temelläkin?
Uutiset:
En vain jaksa itkeä tosi-tv:n huonoutta ja mahdollista poliittista suuntautumista pillusivustolla 24/7
^ Ja arvasin että osui ja upposi johonkin. Mitähän hyvää tubettajat ovat saaneet aikaan? Tekevätkö ne edes töitä? Ne ovat loisia kuten vassarit ja pissikset. Hyväksy se!
No näillä on nyt peppu niin kipeänä ettei istumaan pysty ja seisoen kirjoittaminen vituttaa...Ja vasen siipi täysin kanveesissa niin ei synny kunnon kärhämöitä mitä nyt Toveri Granado vähän yrittelee...
En vain jaksa itkeä tosi-tv:n huonoutta ja mahdollista poliittista suuntautumista pillusivustolla 24/7
Sexpon toiminnanjohtajaa Tommi Paalasta epäillään raiskauksesta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3999fff4-6272-49fd-965e-52a5ad371515
Britannian poliisin terrorisminvastainen yksikkö on luokitellut Elokapinan äärijärjestöksi. Suomessa se vandalisoi toisten omaisuutta sekä yllyttää ihmisiä syyllistymään laittomuuksiin. Jäseninä on vasemmistopoliitikkoja ja sillä on tiiviitä yhteyksiä vasemmistopuolueisiin.Kieltämättä olisi hienoa nähdä elokapina Briteissä. Tai itseasiassa pääseeköhän nämä sankarit kohta edes maahan
Olen aina miettinyt tätä ja tuskin saan koskaan vastausta tähän. Miksi kommunistit vihaavat aina niitä jotka haluavat kehittyä ja menestyä? Se ei kai sovi heidän laumasieluiseen muottiinsa.Yksinkertaista. Eivät itse menesty niin eihän kukaan muukaan saa. Ovat aina määkimässä miten sun pitäis tehdä. Jos jokin on varmaa teen just niinku mua huvittaa.