Woke valveutuneisuuden mittarina...
Uutiset:
^
Järjetöntä toimitaa luottamushenkilöltä. Lakkoon meneminen on vapaaehtoista.
Jarkko Hytönen meni lakon aikana töihin – pääluottamusmies: ”Toimit poika luikurimaisesti”
Poliittiset lakot ovat kuumentaneet tunteita työpaikoilla ympäri Suomen. Valmetin Rautpohjan tehtaalla erimielisyydet kärjistyivät poikkeuksellisella tavalla.
https://yle.fi/a/74-20079940
Mielenterveyteen liittyvillä asioilla vitsailu on aika säälittävää touhua. Niistä kärsivät tässä maassa hyvin moni ihan puoletaustasta riippumatta. Tämän hallituksen toimien jälkeen varmasti yhä useampi, myös oikeistolainen perussuomalainen.Tuossa on syyttävä sävy.
Autoritäärisyys on vasemmiston pyrkimys ja tapa toimia. Ammattiyhdistys näyttää tässä vain oikean karvansa. Työntekijöiden etu ja hyvä ei ole tavoite, vaan ay:n valta. On korkea aika että hallitus suojaa työntekijöiden asemaa ammattiyhdistyksiltä.^
Järjetöntä toimitaa luottamushenkilöltä. Lakkoon meneminen on vapaaehtoista.
Jarkko Hytönen meni lakon aikana töihin – pääluottamusmies: ”Toimit poika luikurimaisesti”
Poliittiset lakot ovat kuumentaneet tunteita työpaikoilla ympäri Suomen. Valmetin Rautpohjan tehtaalla erimielisyydet kärjistyivät poikkeuksellisella tavalla.
https://yle.fi/a/74-20079940
Ay-liikkeessä on autoritäärisiä piirteitä, joista eroon pääseminen on onneksi vain ajan kysymys.
Samassa tutkimuksessa myös kävi ilmi, että vasemmistolaiset ovat huomattavasti oikeistolaisia valveutuneimpia, että mitä yhteiskunnassa ja ympärillä tapahtuu.Ainakaan uutisen mukaan mitään tuollaista ei käynyt ilmi. Veikkaankin että viittaat juuri tuohon kvasitieteeseen woketukseen.
Paljonko muuten sait tuosta woke-testistä?
Oma tulokseni:
Pisteesi 0/30
Olet woken vastakohta.
Ei enkä kannata mun pidätellä hengitystä sitä odotellessa.Samassa tutkimuksessa myös kävi ilmi, että vasemmistolaiset ovat huomattavasti oikeistolaisia valveutuneimpia, että mitä yhteiskunnassa ja ympärillä tapahtuu.
Haluaisin nähdä tämän ja lukea sen itse tutkimuksesta.
Ei enkä kannata mun pidätellä hengitystä sitä odotellessa.Samassa tutkimuksessa myös kävi ilmi, että vasemmistolaiset ovat huomattavasti oikeistolaisia valveutuneimpia, että mitä yhteiskunnassa ja ympärillä tapahtuu.
Haluaisin nähdä tämän ja lukea sen itse tutkimuksesta.
Lähes 90% alkoholi- ja mielenterveysongelmaisista ihmisistä Suomessa omaa ideologialtaan jonkinlaista oikeistolaista ajattelumaailmaa.Toivottavasti kukaan ei paina bpr:ää ja viestit eivät siksi katoa. Joten kukin voi itse nähdä minkätasoista on tämän ketjun vasemmistoanti.
Lähes 90% alkoholi- ja mielenterveysongelmaisista ihmisistä Suomessa omaa ideologialtaan jonkinlaista oikeistolaista ajattelumaailmaa.Onko seksiaddiktio laskettavissa mielenterveysongelmaksi?
^
Tuo, että aurataan kevyenliikenteen väylät ensin ei ole vain teidän helsinkiläisten juttu. Niin se vaan menee täällä meilläkin ja monessa muussakin kaupungissa ja pikkukunnissa. Sama pätee tuon liukkaudentorjunnan kanssa. Se tökkii kaikkialla. Suurin syy lienee se, että muutamien erittäinkin lauhojen talvien saattelemana aurauskalustoa on vähennetty paljon, eikä monikaan yksityinen jonkin aurauslaitteiden omistaja halua alkaa päivystämään, koska se ei taloudellisesti ole kannattavaa. Toisin sanoen, siitä ei tahdota maksaa.
Sitä en itse oikein ymmärrä edelleenkään, että miksi Helsingissä on ok dumpata aurauslumet Itämereen edelleen.
Petteri Orpon itä-Eurooppalainen hallitusohjelma. Ei se ole ihme, että Muovipussi saa kritiikkiä Euroopan parlamentissakin, kun lähti yhteistyöhön fasistisen kansanliikkeen kanssa ja teki tämän jäsenestä Rick Purrasta kumileimaisimen omille aivopieruilleen.. Jätän tän vain tähän.
tällä hetkellä perusteltuja ja rationaalisia argumentteja ei vain ole.