Trio Erektus oli sittenkin trio.
Uutiset:
Vetäydyttyäni jälleen erämaakämpälle mietiskelemään olen tullut siihen tulokseen ettei vasemmisto ehkä sittenkään ole poliittinen viiteryhmäni. Taidan myös lähteä lätkimään tästä Maka... mikä se nyt olikaan-kommuunista ja alan taas rehellisesti tuohivirsupersuksi kuten toweri Granado sanoisi.
Tosin täytyy myöntää että persujen (lue: Timo Vornanen) viimeaikaiset edesottamukset ovat antaneet runsaasti aineistoa persuille naljailuun, mitä vasemmistotowerit ovat ihan kiitettävissä määrin tehneetkin.
Näitä Hitlerin ja Stalinin kaltaisia ihmisiä aina tulee. Ja menee. Heidän pahuutensa versoaa jostakin sielun syvimmässä pohjassa asustavassa katkeruudessa. He toimivat aikansa ja menevät sitten pois. Kukaan ei heitä jää kaipaamaan.Heil Stalin, teil Marin!
Euroviisuissa Israel sai Suomen sivistyneeltä ja koulutetulta kansalta täydet pisteet. Arvatenkin päivystävä vassari, joka toistelee Israelin kansanmurhaan kannustavaa hokemaa, ei kuulunut joukkoonSuomen "ammattilaisraati" sen sijaan antoi Israelille 0 pistettä. Olivat selvästikin vassareita joiden mielestä Israeli osallistui väärin ja kannattavat tuota alempaa tapaa osallistua musiikkifestivaaleihin.
Euroviisuissa Israel sai Suomen sivistyneeltä ja koulutetulta kansalta täydet pisteet. Arvatenkin päivystävä vassari, joka toistelee Israelin kansanmurhaan kannustavaa hokemaa, ei kuulunut joukkoonSuomen "ammattilaisraati" sen sijaan antoi Israelille 0 pistettä. Olivat selvästikin vassareita joiden mielestä Israeli osallistui väärin ja kannattavat tuota alempaa tapaa osallistua musiikkifestivaaleihin.
Tosiasiassa Israel sai Suomen kansalta ansaitut kannatuspisteet puolustustaistelulleen.Kaikissa äänestäjissä taisi olla aika paljon porukkaa jotka eivät ottaneet kantaa musiikkiin vaan Israelin toimiin. Joka ei vissiin ole ideana mutta minkäs teet kun ihmiset saavat itse päättää miten toimivat.
Tosiasiassa Israel sai Suomen kansalta ansaitut kannatuspisteet puolustustaistelulleen.Kaikissa äänestäjissä taisi olla aika paljon porukkaa jotka eivät ottaneet kantaa musiikkiin vaan Israelin toimiin. Joka ei vissiin ole ideana mutta minkäs teet kun ihmiset saavat itse päättää miten toimivat.
No kyllä ainakin tällä kertaa ammattilaisraadin toiminta oli selkeästi poliittista Israelin suhteen. Ainakin Suomen musiikkipiirit on tunnetusti pääosin vihervasemmistolaista aatekantaa kannattavia. Kaikki jotka poikkeavat hyväksytyistä mielipiteistä pyritään canseloimaan (esim. tapaus Tero Vaara). Sehän tässä on hauskaa että samat tyypit moittivat Israelin kappaleen sanoitusta poliittiseksi ja julistavat Euroviisut epäpoliittiseksi tapahtumaksi, ja t itse toimivat räikeän poliittisesti.Euroviisuissa Israel sai Suomen sivistyneeltä ja koulutetulta kansalta täydet pisteet. Arvatenkin päivystävä vassari, joka toistelee Israelin kansanmurhaan kannustavaa hokemaa, ei kuulunut joukkoonSuomen "ammattilaisraati" sen sijaan antoi Israelille 0 pistettä. Olivat selvästikin vassareita joiden mielestä Israeli osallistui väärin ja kannattavat tuota alempaa tapaa osallistua musiikkifestivaaleihin.
Aina kun ammattilaisraati on ollut mukana, niin nehän äänestää aina "väärin".
Vihervasemmisto ei vielä silloin ollut terroristien puolella vaan antoi Ukrainan voittaa?Tosiasiassa Israel sai Suomen kansalta ansaitut kannatuspisteet puolustustaistelulleen.Kaikissa äänestäjissä taisi olla aika paljon porukkaa jotka eivät ottaneet kantaa musiikkiin vaan Israelin toimiin. Joka ei vissiin ole ideana mutta minkäs teet kun ihmiset saavat itse päättää miten toimivat.
Näinpä, eipä Ukrainakaan voittanut vuonna -22 puhtaasti musiikillisilla ansioilla.