Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vs: Politiikka  (Luettu 1609404 kertaa)

Poissa mmela

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Politiikka
« Vastaus #22080 : Kesäkuu 20, 2024, 13:41:21 »
Hämmästyttää kuinka hyvin juutalaisen illuvaltamedian propaganda uppoaa lukijoihin Putin paha, Venäjä paha , Usa jutkut Nato hyvä, Koronaviruksia on, Ilmastonmuutos on jne. Suositan lukea esim. virkamafia.fi, Nwo-kirjallisuutta ja vaikkapa https://mekansa.fi/puolan-mitta-on-taysi/

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5728
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Politiikka
« Vastaus #22081 : Kesäkuu 20, 2024, 13:59:21 »
^Ettei vaan sattuisi olemaan vanha ystävämme uudella nimimerkillä?
Kyllä, Antero pizzan aatetowereita. Hjuvaa Juzzia!

Kyllä. Meillä, pelottavalla punavihreällä maailmansalaliitolla, on kaikki avaimet hallussamme. Oikein kilistellään niitä taskuissamme.
Hyvää jussia mussukat, muistakaa kilistellä.
No ei todellakaan ole. Teillä on ainostaan kova halu tukkia kätenne hyvätuloisen taskuun. Ja syvälle.

Poissa Johannyton

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1873
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Politiikka
« Vastaus #22082 : Kesäkuu 20, 2024, 17:45:27 »
Ei auta pelkästään tukkia kättä syvälle hyväosaisten taskuun, se pitää vetää sieltä myös pois...
Ja toivoa että mukana tulee muutakin kuin räkäluutu.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5728
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Politiikka
« Vastaus #22083 : Kesäkuu 20, 2024, 21:54:35 »
Ei auta pelkästään tukkia kättä syvälle hyväosaisten taskuun, se pitää vetää sieltä myös pois...
Ja toivoa että mukana tulee muutakin kuin räkäluutu.
Voit koittaa ratkaista ongelmasi menemällä itse töihin.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2985
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Politiikka
« Vastaus #22084 : Kesäkuu 20, 2024, 22:15:55 »
Tämä viikko mennyt töissä mutta se on sellainen vassareille tuntematon käsite paitsi silloin tietysti jos he itse hyötyvät siitä.

Ai niin, korjatkaa jos olen väärässä mutta eikös kommunistinistien käsitys työnteosta ole tällainen:

1. Riistetään työntekijöiltä ja annetaan tyhjäntoimittajille kuten vaikka älämölökapinalle tai ounlifääns influenssereille.

2. Toisinajattelijat gulaggiin pakkotöihin muutamaksi vuodeksi.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Juzzi89

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Politiikka
« Vastaus #22085 : Kesäkuu 20, 2024, 23:08:41 »
Tämä viikko mennyt töissä mutta se on sellainen vassareille tuntematon käsite paitsi silloin tietysti jos he itse hyötyvät siitä.

Ai niin, korjatkaa jos olen väärässä mutta eikös kommunistinistien käsitys työnteosta ole tällainen:

1. Riistetään työntekijöiltä ja annetaan tyhjäntoimittajille kuten vaikka älämölökapinalle tai ounlifääns influenssereille.

2. Toisinajattelijat gulaggiin pakkotöihin muutamaksi vuodeksi.

Olet oikeassa! Ounlifääns ja kommunistit. Uuhh!  :blowjob: :wanker:

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1350
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Politiikka
« Vastaus #22086 : Kesäkuu 20, 2024, 23:49:34 »
Tämä viikko mennyt töissä mutta se on sellainen vassareille tuntematon käsite paitsi silloin tietysti jos he itse hyötyvät siitä.

Minun pitää nyt nolona myöntää, että nykyinen työsuhteeni on kestänyt 13 vuotta ja että olen hyötynyt siitä rahallisesti hyvinkin merkittävästi. Ilmeisesti hyödyttämätön työnteko on jokin oikeiston juttu? Tarkoitatko tällä esim. palkatonta työharjoittelua tai muita työvoimatoimiston keksintöjä?

Suosittelen sinulle ja kaikille muillekin: Älä ikinä tee työtä, josta et saa mitään hyötyä! Hyödyttämätön työnteko on oikeiston kusetus.

Poissa VanGils

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1397
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Politiikka
« Vastaus #22087 : Kesäkuu 21, 2024, 09:01:10 »
Tämä viikko mennyt töissä mutta se on sellainen vassareille tuntematon käsite paitsi silloin tietysti jos he itse hyötyvät siitä.

Ai niin, korjatkaa jos olen väärässä mutta eikös kommunistinistien käsitys työnteosta ole tällainen:

1. Riistetään työntekijöiltä ja annetaan tyhjäntoimittajille kuten vaikka älämölökapinalle tai ounlifääns influenssereille.

2. Toisinajattelijat gulaggiin pakkotöihin muutamaksi vuodeksi.

Juurikin näin kuten yllä mainittu, mutta kommunistien vaatimukset työn suhteen ovat muuttuneet.

Ennen kommunisteilla oli mielenosoituksia jossa vaativat työtä, nyt kommunisteilla on mielenosoituksia jossa vaativat tukiaisia, ettei tarvitse tehdä työtä.  :laught:

Poissa Juzzi89

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Politiikka
« Vastaus #22088 : Kesäkuu 21, 2024, 09:42:45 »
Tämä viikko mennyt töissä mutta se on sellainen vassareille tuntematon käsite paitsi silloin tietysti jos he itse hyötyvät siitä.

Ai niin, korjatkaa jos olen väärässä mutta eikös kommunistinistien käsitys työnteosta ole tällainen:

1. Riistetään työntekijöiltä ja annetaan tyhjäntoimittajille kuten vaikka älämölökapinalle tai ounlifääns influenssereille.

2. Toisinajattelijat gulaggiin pakkotöihin muutamaksi vuodeksi.

Juurikin näin kuten yllä mainittu, mutta kommunistien vaatimukset työn suhteen ovat muuttuneet.

Ennen kommunisteilla oli mielenosoituksia jossa vaativat työtä, nyt kommunisteilla on mielenosoituksia jossa vaativat tukiaisia, ettei tarvitse tehdä työtä.  :laught:

Niinpä!  :laught:

Heil!  :blowjob:

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1726
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Politiikka
« Vastaus #22089 : Kesäkuu 21, 2024, 11:39:33 »
Pätee tänne oikein hyvin


Poissa Granado

  • Hero Member
  • Viestejä: 639
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Politiikka
« Vastaus #22090 : Kesäkuu 21, 2024, 14:39:34 »
^ No mutta onhan Villeriuksella hyvä sigu  ::)
Siinä on myös hieman oman hännän nostoa

Minä arvostan aivan erityisesti Villeriuksen talouspoliittista osaamista  8).
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 927
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Politiikka
« Vastaus #22091 : Kesäkuu 21, 2024, 15:00:24 »
Tämä viikko mennyt töissä mutta se on sellainen vassareille tuntematon käsite paitsi silloin tietysti jos he itse hyötyvät siitä.

Ai niin, korjatkaa jos olen väärässä mutta eikös kommunistinistien käsitys työnteosta ole tällainen:

1. Riistetään työntekijöiltä ja annetaan tyhjäntoimittajille kuten vaikka älämölökapinalle tai ounlifääns influenssereille.

2. Toisinajattelijat gulaggiin pakkotöihin muutamaksi vuodeksi.

Juurikin näin kuten yllä mainittu, mutta kommunistien vaatimukset työn suhteen ovat muuttuneet.

Ennen kommunisteilla oli mielenosoituksia jossa vaativat työtä, nyt kommunisteilla on mielenosoituksia jossa vaativat tukiaisia, ettei tarvitse tehdä työtä.  :laught:

Niinpä!  :laught:

Heil!  :blowjob:
Mukavaa että on saatu uusi keskustelija tänne. Arvostan aivan erityisesti Juzzin syväluotaavia ja korkealentoisia analyyseja.  :headbang:
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 927
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Politiikka
« Vastaus #22092 : Kesäkuu 21, 2024, 15:03:22 »
^ No mutta onhan Villeriuksella hyvä sigu  ::)
Siinä on myös hieman oman hännän nostoa

Minä arvostan aivan erityisesti Villeriuksen talouspoliittista osaamista  8).
Pitää kuitenkin muistaa, että vain vasemmistolaisesti ajattelevat ymmärtävät mitä oikea talouspolisiikka on: kaikki irti systeemistä, tyhmät maksaa ja viimenen sammuttaa valot.  :headbang:
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Juzzi89

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Politiikka
« Vastaus #22093 : Kesäkuu 21, 2024, 16:18:50 »
^ No mutta onhan Villeriuksella hyvä sigu  ::)
Siinä on myös hieman oman hännän nostoa

Minä arvostan aivan erityisesti Villeriuksen talouspoliittista osaamista  8).
Pitää kuitenkin muistaa, että vain vasemmistolaisesti ajattelevat ymmärtävät mitä oikea talouspolisiikka on: kaikki irti systeemistä, tyhmät maksaa ja viimenen sammuttaa valot.  :headbang:

Jep! Heil!  :headbang: :wanker:

In Purra we trust! Ein Reich, Ein Volk, Ein Purra!

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1590
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Politiikka
« Vastaus #22094 : Kesäkuu 21, 2024, 16:38:21 »
^ No mutta onhan Villeriuksella hyvä sigu  ::)
Siinä on myös hieman oman hännän nostoa

Minä arvostan aivan erityisesti Villeriuksen talouspoliittista osaamista  8).
Pitää kuitenkin muistaa, että vain vasemmistolaisesti ajattelevat ymmärtävät mitä oikea talouspolisiikka on: kaikki irti systeemistä, tyhmät maksaa ja viimenen sammuttaa valot.  :headbang:

Jep! Heil!  :headbang: :wanker:

In Purra we trust! Ein Reich, Ein Volk, Ein Purra!
Heil Stalin, teil Marin!
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15731
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Politiikka
« Vastaus #22095 : Kesäkuu 21, 2024, 16:43:46 »
^ No mutta onhan Villeriuksella hyvä sigu  ::)
Siinä on myös hieman oman hännän nostoa

Minä arvostan aivan erityisesti Villeriuksen talouspoliittista osaamista  8).
Kerro toki mitä siitä tiedät?  :laught:
Vai alatko jälleen puhumaan jostain nakkikioiskeista, kuten sinulla on ollut tapana erään toisen jo täältä poistetun nimimerkin kanssa?  :laught:

Peace sinulle ja yritä nyt vaan pysyä niissä asioissa jotka tiedät ihan oikeasti.  ;)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3629
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Politiikka
« Vastaus #22096 : Kesäkuu 21, 2024, 20:44:24 »
Justiin oli uutisissa kuinka Irlannin valtiolle tulee ylijäämäisiä budjetteja kun se houkuttelee sinne ulkomaalaisia yrityksiä matalalla yhteisöverolla.
Tässä vähän miettimistä saitin kommareille.
Tuohivirsupersu

Poissa Juzzi89

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Politiikka
« Vastaus #22097 : Kesäkuu 21, 2024, 21:04:28 »
Saitin kommareille tosiaan mietittävää Uuh!  :wanker:

Heil!


Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5728
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Politiikka
« Vastaus #22098 : Kesäkuu 22, 2024, 07:23:22 »
Justiin oli uutisissa kuinka Irlannin valtiolle tulee ylijäämäisiä budjetteja kun se houkuttelee sinne ulkomaalaisia yrityksiä matalalla yhteisöverolla.
Tässä vähän miettimistä saitin kommareille.
Ei toimi Suomessa.

Jos me onnistuttaisiin saamaan tänne yrityksiä ulkomailta alemman yritysveron ansiosta, vasemmisto lupaa vaalipuheissaan jaella nuo rahat ympäriinsä. Työttömille, valtion uusina ilmaispalveluina ja lisää rahaa Afrikkaan. Ja Suomen kansa äänestää tällaisia lupailijoita kuten Li Anderssonin vaalimenestys osoittaa.

Voisihan Suomi houkutella tänne työelämän osaajia alentamalla hyvätuloisten verotusta mutta eihän se vasemmistolle käy koska heidän sanojensa mukaan tuossa lasketaan Petteri Orpon ja Riikka Purran verotusta.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2985
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Politiikka
« Vastaus #22099 : Kesäkuu 22, 2024, 13:07:33 »
Tämä on tarkoitettu Mustemannille.

Olen kanssasi ehdottomasti samaa mieltä siitä että työnteosta pitää saada palkkaa ja siitä pitäisi olla hyötyä itselle eikä vain muille. Pointtini on se että mitä olen vasemmiston touhuja katsonut niin olen ymmärtänyt että juuri he ajavat sellaista epäoikeudenmukaista byrokratiaa jossa riistetään heiltä ketkä tekevät töitä ja rahat annetaan niille ketkä lorvivat toisten kustannuksella. Voin olla väärässä mutta näkemykseni mukaan Oikeisto uskoo tekoihin ja vasemmisto byrokratiaan. Ai niin, palkaton työharjoittelu on kusetusta ja työvoimatoimisto on kusetuksen päämaja!
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 22, 2024, 13:12:18 kirjoittanut Thor Patsas »
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.