En tiedä Minjan koulukiusaajataustasta mitään mutta arvelen
Siinähän se oleellinen tulikin sanottua. Kiitos päivän ulinasta.
Uutiset:
En tiedä Minjan koulukiusaajataustasta mitään mutta arvelen
Politiikan uutisista hyvää iltaa. Aiheitamme tänään:
- Himoverottajapuolue SDP:n mielestä ALV:n nosto on huono juttu koska se kohdistuu myös SDP:n kannattajiin. "Väärin verotettu".
- Koulukiusaaja Minjasta tulee Vasemmistoliiton uusi pj
- Asuntosijoittaja Anna Kontulan mielestä venäläisten desanttien maahanpääsyä Suomeen pitäisi helpottaa
Politiikan uutisista hyvää iltaa. Aiheitamme tänään:
- Himoverottajapuolue SDP:n mielestä ALV:n nosto on huono juttu koska se kohdistuu myös SDP:n kannattajiin. "Väärin verotettu".
- Asuntosijoittaja Anna Kontulan mielestä venäläisten desanttien maahanpääsyä Suomeen pitäisi helpottaa
Opposition seuraaminen alkaa käydä jo työstä, vai mitä, Pena? Mitä jos lähettäisit CV:si Suomen Uutisiin?
Toverit saitilla varmasti suosittelee, eikä uskollisuuttasi PS:lle epäile kukaan. Kuuliaiselle pojalle riittää varmasti hommia.
Voisit saada vähän vastinetta vaivallesi ja enemmän näkyvyyttä.
^^ "Oppositio on paskaa" on painava ja vakava aihe. Myös maailmalla monet mediat seuraavat tarkkaavaisesti maan oppositiota ja osoittavat sen paskaksi. Esimerkiksi:Oppositio ei sinänsä ole paskaa mutta vasemmistolaisuus ja etenkin sen viher-versio on aivan perseestä. Tämä asia on itsestäänselvää kaikille täysjärkisille aikuisille ihmisille.
https://english.pravda.ru/russia/
"Oppositio on paskaa"Viime hallituskaudella ei ollut.
^^ "Oppositio on paskaa" on painava ja vakava aihe. Myös maailmalla monet mediat seuraavat tarkkaavaisesti maan oppositiota ja osoittavat sen paskaksi. Esimerkiksi:Oppositio ei sinänsä ole paskaa mutta vasemmistolaisuus ja etenkin sen viher-versio on aivan perseestä. Tämä asia on itsestäänselvää kaikille täysjärkisille aikuisille ihmisille.
Ei ole.^^ "Oppositio on paskaa" on painava ja vakava aihe. Myös maailmalla monet mediat seuraavat tarkkaavaisesti maan oppositiota ja osoittavat sen paskaksi. Esimerkiksi:Oppositio ei sinänsä ole paskaa mutta vasemmistolaisuus ja etenkin sen viher-versio on aivan perseestä. Tämä asia on itsestäänselvää kaikille täysjärkisille aikuisille ihmisille.
Ja tämähän onkin hyvin kiinnostavaa.
Ihmisten pitäisi tajuta [...] ei tule tapahtumaan [...]
Kyseessä on yhteiskunnallinen eli poliittinen näkemys. Se että kyseessä on "vaino jotakin vastaan" on sinun kirjoittamaasi, ei minun. Poliittisen päätöksen mukaan ihmisryhmältä A voidaan ottaa rahaa ja antaa se ihmisryhmälle B. Jos kannattaa muutosta jonka mukaan ryhmältä A otetaan vähemmän ja ryhmälle B annetaan vähemmän, millä perusteella kyseessä on vaino? Mitä vikaa siinä on että ihmiset saisivat pitää enemmän omalla työllään ansaitsemaansa rahaa ja yhteiskunta ylipäätään puuttuisi heidän asioihinsa mahdollisimman vähän.
Ihmisten pitäisi tajuta [...] ei tule tapahtumaan [...]
Tässähän tämän palstan kaava lyhykäisyydessään tulikin. Kiitos!
Näin se menee:
"Hemmetti jos kaikki täällä olisi niin kuin MINÄ! Olisi asiat hyvin!"
[vainot vihervassareista ja sosiaalipummeista alkaa nousta]
[meuhkaamista ja huutelua internetiin]
[väsähtää tai muistaa ottaa lääkkeet]
"Nyyh... En mä pysty... Ihmiset on tyhmiä ja pahoja..."
[ja taas väistyy suru väistyy kiukun, takaisin ekaan replaan]
[toistetaan loputtomiin]
Se että kyseessä on "vaino jotakin vastaan" on sinun kirjoittamaasi, ei minun.
Mä voin kirjoittaa sulle suosituskirjeen Kansan Uutisiin. Vai joko siellä olet? Sen verran väkevästi todistat aattettasi.Politiikan uutisista hyvää iltaa. Aiheitamme tänään:
Opposition seuraaminen alkaa käydä jo työstä, vai mitä, Pena? Mitä jos lähettäisit CV:si Suomen Uutisiin?
Toverit saitilla varmasti suosittelee, eikä uskollisuuttasi PS:lle epäile kukaan. Kuuliaiselle pojalle riittää varmasti hommia.
Voisit saada vähän vastinetta vaivallesi ja enemmän näkyvyyttä.
Mutta luokittelet toisia "persuiksi", ja sitten otat nokkiisi jos joku kutsuu sinua vihervasemmistolaiseksi.En itse ole mitenkään suvaitsematon. Mutta en toisaalta rakasta tätä löysää aatteellisen toveripiirin keskistä läpänheittoa "vihervasemmistoa vastaan",
kun oikeisto on vallankahvassa ja leikkaa 90% kansan toimeentulosta ja hyvinvoinnista,Sulla on varmaan joku lähde tällä väitteelle että 90% leikataan? Omalla työllään ansaitsevilta ei taideta leikata mitään. Toki alv:n nosto jonkun verran kurittaa, mutta tuloverotustahan on toisaalta kevennetty mikä vähintäänkin kompensoi alv:n noston.
ajaa sote-ala vielä syvemmälle kriisiinPitkälti Marinin hallituksen sysihuonosta sote alan uudistuksesta johtuen. Toki asiaan vaikuttaa myös kanskunnan ikääntyminen ja työikäisten väheneminen.
ja talous sen kun taantuu, kun ei kasvutoimia tehdä.Ja ne Marinin hallituksen kasvutoimet oli...?
Tuskin te kaikki täällä olette ison rahan perijäpoikia, vaikka välillä tästä ideologisesta sumuverhosta voisi sellaista päätellä.Ihan omilla ansioilla ja kyvyillä tienattu on.
Luultavasti jengissä on enemmänkin harhaanjohdettuja ja päähänpotkittuja yksityisyrittäjiä, jotka luulevat että Orpon hallitus ajaa heidän asiaansa.Äänestäjiä ei pätkääkään kiinnosta sinun mielipiteesi ja neuvosi miten heidän pitäisi äänestää. He päättävät ihan itse ketä äänestävät.
No ei valitettavasti aja.
Niin tässä mun viispenninen. En ole tämän hallituksen fani. Ja katson asiakseni arvostella vallankäyttäjiä aina kun oikeaksi katson.Myös oppositiota on lupa arvostella. Hallitus ei tee kaikkia päätöksiä yksin, vaan myös oppositio voi vaikuttaa parlamnetaarisesti tehtäviin päätöksiin. Rajalaki vain yhtenä esimerkkinä.
oppositio voi vaikuttaa parlamnetaarisesti tehtäviin päätöksiin.
Oma käsitykseni Suomen tilanteesta on se että Orpon hallitus tuskin sitä pystyy korjaamaan