Kovasti olivat innoissaan Hellsinkistanin syyrialaiset. Toivottavasti lähtevät pikaisesti Suomesta rakentamaan omaa isänmaataan.
Uutiset: SeksiSaitti toivottaa kaikille foorumilaisille leppoisaa joulunaikaa!
^On kyllä irvokasta ja matalaotsaista. Kuten sekin, että marssitaan Suomen itsenäisyyspäivänä kulkueessa jossa pilkataan sotiemme veteraaneja tekemällä nazzitervehdyksiä.Totta. Eivätkä edes osaa pitää banderollejaan oikein päin.
^^Näinhän se varmasti on. Suomalaiset tiedotusvälineet taas kerran vääristelevät totuutta. Ihan persujen kiusaksi. Ja uusnazzien. Ja soldiers of Odinin urheiden sotureiden. Ja Active Clubin. Tällaista tämä on. Vitut. Nyt olisi kyllä persuilla taas kerran hyvä paikka uhriutua. Senhän ne kyllä osaavat.Minä en ole ikinä ollut 612-kulkueessa, käsittääkseni se on vain Helsingissä. Jos Oulussa olisi sellainen, voisin mennä. Vuosien aikana olen lukenut kulkueesta mukanaolleiden kirjoituksia, lähinnä kai Uuden Suomen Puheenvuoroista. Mulla on sellainen käsitys että kulkueeseen osallistuu lähinnä isänmaallisina itseään pitäviä oikeistokonservatiiveja. Tämän tyyppisiä ihmisiä joita Eduskunnassa on esim Teemu Keskisarja ja Tere Sammallahti, joskaan en tiedä Sammallahden osallistuneen näihin kulkueisiin mutta siis hänen tyyppisiään. Ei nämä kaverit symppaa nazzeja ja eivät tee nazzitervehdyksiä.
En halua tästä asiasta enää keskustella. Antaa olla. Isäni oli syntynyt maaliskuussa 1919. Kun talvisota syttyi marraskuun viimeisenä päivänä vuonna 1939 hän ei ollut käynyt vielä armeijaa. Helmikuussa 1940 isäni ilmoittautui vapaaehtoisena rintamalle. Armeijan koulutuskeskuksessa hän sai muiden nuorten vapaaehtoisten kanssa parin viikon pikakoulutuksen sotatyöhön. Isäni ehti olla rintamalla taistelussa kaksi viikkoa kunnes välirauha solmittiin 13. maaliskuutta 1940. Koko välirauhan ajan maaliskuun kolmannestatoista päivästä vuonna 1940 jatkosodan syttymiseen kesäkuun 25. päivään asti vuonna 1941 isäni suoritti varusmiespalvelusta. Sitten alkoi jatkosota, missä isäni oli rintamalla välirauhasopimuksen solmimiseen syyskuun 19. päivään asti vuonna 1944. Lapinsotaan isäni ei tarvinnut enää osallistua. Isäni oli ollut sodassa tai asepalveluksessa koko parhaan nuoruutensa helmikuusta 1940 syyskuuhun 1944 asti. Äitini kanssa hän meni naimisiin vuonna 1943. Sodan jälkeen isäni opiskeli itselleen hyvän ammatin ja rakensi Suomea kuolemaansa asti. Minua ei kasvatettu kulkemaan itsenäisyyspäivänä missään 612-kulkueissa eikä myöskään missään Helsinki ilman natseja- kulkueissa. Minulle isäni opetti, että suurinta isänmaallisuutta on olla ahkera. Hoitaa koulunsa ja opiskelunsa hyvin. Hoitaa tämän jälkeen työnsä hyvin. Rakentaa tätä isänmaata ja auttaa kanssa ihmisiään voimiensa mukaan. Näin minä olen yrittänyt tehdä. Tämä oli nyt tässä.
Kiljunen jäi sairaslomalle. Iskiköhän myyräkuume?Toki jäi. Se on nämä vasemmistohiirulaiset sellaisia.
Aika hiljaista on valtamediassa oltu vaikka Persujen piiritoimisto Tampereella tod.näk.joutui tuhopolttoyrityksen kohteeksi.
https://www.suomenuutiset.fi/poliisi-epailee-tuhopolttoyritysta-perussuomalaisten-piiritoimiston-rakennuksessa-vigelius-kyse-on-hyvin-vakavasta-asiasta/
Näin tamperelaisena minut tekee hyvin iloiseksi tieto siitä, että Iiris Suomela vie tietotaitonsa syrjäisille rannikkoseuduille Hellsingistan- nimiseen kaupunkiin
Joku läsäytti Krista Kiurua päin näköä. Tuomittava teko ja mietin kuinka kauan poliitikot uskaltavat kävellä ihmisten ilmoilla kun Suomen asioita hoidetaan näin tolkuttoman huonosti. Vornasen Timppahan varmaan saa kävellä rauhassa kun ihmiset pelkäävät että hänellä on taskussaan se pikkutussari.
Aamulehti kirjoittaa TAYSin uudesta vainajatornista. Jutussa pisti silmään, että Suomen islamisoituminen astuu taas piirun väärään suuntaan kun kerrotaan, että " tässä tilassa muslimit voivat pestä vainajan imaamin johdolla".
Tämäkin askel kohti islamia tapahtuu Perussuomalaisten ollessa hallituksessa. Maahanmuutossa lyödään ennätykset ja kaikki on muutenkin rempallaan. Ainoa missä Persut ovat "onnistuneet" on kantasuomalaisten duunariäänestäjiensä kyykyttäminen.
Ei jatkoon.