Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vs: Politiikka  (Luettu 1991961 kertaa)

Poissa Penaattori

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Politiikka
« Vastaus #23080 : Huhtikuu 13, 2025, 14:05:52 »
Vihreitten suvaitsevaisuus vaan lisääntyy.  :laught:

Sofia Virran avustajat kävivät käsiksi Seiskan toimittajaan – video!

Toimittajan esiteltyä itsensä ja esitettyään ensimmäisen avohakkuukysymyksen, puolueväen jäsenet ryhtyivät repimään kameraa toimittajan kädestä.

He tehostivat toimintaansa läpsimällä toimittajaa vaalilehtisillä.

Sofia ei kysymyksiin vastannut, vaan pakeni vaaliparakin sisälle.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/sofia-virran-avustajat-kavivat-kasiksi-seiskan-toimittajaan-video-1/1672240
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Pertti Ström

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #23081 : Huhtikuu 13, 2025, 20:16:49 »
Jännää nähdä pystyvätkö Persut pitämään muut marginaalipuolueet takanaan :drinking:
Is she really going out with him?

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #23082 : Huhtikuu 13, 2025, 23:26:35 »
Nyt kun olen joutunut ajatuksieni kanssa vähemmistöön vaalituloksen takia, niin on hienoa että kuntapäättäjäksi on valittu ihmisiä jotka pitävät vähemmistöjen puolia.

Jään odottelemaan koodia että voin nostaa seinästä rahaa ja muutakin mukavaa on varmasti tiedossa.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Penaattori

• Sr. Member
« Vastaus #23083 : Huhtikuu 14, 2025, 00:00:19 »
^ "Rahaa ilmestyy tilille".  :laught:
- Juice Leskinen

Poissa Annika_j

• Newbie
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
« Vastaus #23084 : Huhtikuu 14, 2025, 01:27:50 »

Toimittajan esiteltyä itsensä ja esitettyään ensimmäisen avohakkuukysymyksen, puolueväen jäsenet ryhtyivät repimään kameraa toimittajan kädestä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/sofia-virran-avustajat-kavivat-kasiksi-seiskan-toimittajaan-video-1/1672240

Pakko kysyä, että onko sinulla kaikki ihan hyvin? Käyt lukemassa Seiskaa ja jaat tällaista aivan hirveää kuraa. Toivottavasti olet kunnossa!

Poissa Annika_j

• Newbie
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #23085 : Huhtikuu 14, 2025, 01:46:16 »
^
Sinunkin ehkä kannattaisi keskittyä faktoihin, eikä muunneltuun totuuteen esimerkiksi ilmaston epänormaalista lämpenemisestä. Totutushan on se, että esimerkiksi keskiajalla keskilämpötila maapallolla oli huomattavasti korkeampi. Jamal raportista ja Polar Ural raportista oli vahvistettujen tietojen mukaan pimitetty radikaalisti tietoja.
Toisin sanoen mitää jääkiekkomaila diagrammi ei ole olemassakaan.

Anteeksi kauheasti. Tuli tämä vaan bongattua keskustelun ensimmäiseltä sivulta. Klassinen esimerkki miten ei viesti kovin arvokkaasti vanhennut :D

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #23086 : Huhtikuu 14, 2025, 08:46:52 »
Noniin 1 ja todennäköisesti viimeinen kerta ehdokkaana nähty. 9 ääntä jos nyt ei tarkastuksessa

löydy lisää. tämä ylitti reilusti odotukset ! kiitoksia vaan jos joku täältä äänesti.

Stadin pormestari kisa sai " tuhannet " persut äänestämään kokoomusta, sinäänsä ymmärrän

ja se paikka sentään tuli. jotenkin nään seuraavat vaalit käännekohtana jos siinä tulos on

suunnilleen tämä,nään ainoana päätelmänä puolueen voi lopettaa ja kravaatti osasto kokoomukseen

muut sitten joko sohvalle tai marginaali puolueisiin. 3 suurta lienee seuraava hallitus.
kysyvälle vastataan

Poissa Penaattori

• Sr. Member
« Vastaus #23087 : Huhtikuu 14, 2025, 09:13:27 »

Pakko kysyä, että onko sinulla kaikki ihan hyvin? Käyt lukemassa Seiskaa ja jaat tällaista aivan hirveää kuraa. Toivottavasti olet kunnossa!
Kiitos palautteestasi ja tervetuloa foorumille! Asiakaspalvelussamme on nyt ruuhkaa, mutta palaamme asiaan mahdollisimman pian. Pysykää linjoilla sulkematta tietokonettanne.
- Juice Leskinen

Paikalla ThomasDundee

• Full Member
« Vastaus #23088 : Huhtikuu 14, 2025, 14:15:52 »
Annika_j:ltä on tullut saitille kaikkiaan kaksi kommenttia, molemmat eilen ja molemmat täysin asiallisia. Hänen maineensa näyttää nyt punaista. Voi vain arvailla millaisella mielenlaadulla varustetut tyypit ovat antaneet hänelle negatiivista palautetta. Näköjään tällä saitilla on oikeasti tyyppejä, joiden tärkein missio on ajaa palveluntarjoajat (tai naiset) tältä saitilta pois ja tehdä tästä paskempi paikka.

Poissa jurzantaa

• Sr. Member
« Vastaus #23089 : Huhtikuu 14, 2025, 14:52:26 »
Annika_j:ltä on tullut saitille kaikkiaan kaksi kommenttia, molemmat eilen ja molemmat täysin asiallisia.
Oliko Annikan vastaus penaattorille todellakin mielestäni asiallinen? Vai oliko tämä sarkasmia? Olihan?

Ja ei, en ole antanut Annikalle punaista pallukkaa. Ainakaan vielä.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Paikalla ThomasDundee

• Full Member
« Vastaus #23090 : Huhtikuu 14, 2025, 15:24:50 »
^Oli täysin asiallinen. Penaattorin lähes koko viestihistoria tällä saitilla on niin omituinen, pelkkää asiatonta vittuilua ja kuvitteellisten vihollisten provosointia, että hänen vointinsa on aidosti herättänyt huolta eräässä toisessakin ketjussa äskettäin. 

Poissa jurzantaa

• Sr. Member
« Vastaus #23091 : Huhtikuu 14, 2025, 15:34:20 »
^ Mikä siinä penan viestissä oli asiatonta ja kuvitteellista. Vai onko mielestäsi ihan ok käydä työtään tekevän toimittajan kimppuun? Siitähän oli oikein videokin todisteena, eli mistään kuvitteellisesta ei ollut kyse.

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (9)
« Vastaus #23092 : Huhtikuu 14, 2025, 16:21:57 »
Kyllä täällä yks jos toinenkin pt on joutunut varmasti ns canceloinnin uhriksi. Mulla on muutama sellainen estoilla kun saatto tulla punasta useampikin päivässä samalta tyypiltä. Ja siis ymmärtäisin jos ne tulis johonkin mun järettömiin letkautuksiin, niitähän riittää, mutta kun ne on mun seksuaalisille preferensseille laitettua. Toisaalta eipä nyt paljoa haittaakkaan, mun arvo ei oo seksisaitin vihreissä kiinni...

Lähinnä koskenut miesten feminisöintiä, siitä voi vähän päätellä että on ottanut ohraleivän ja oma miehinen ego (not) on joutunut koetukselle.

Yleisesti voin kertoa, että ihailen miehiä jotka pystyy luottamaan itsensä naisen käsiin, eikä egokaan kolahtele leikistä.

Sellaset miehet huokaa useimmiten sellasta lay back big dick energyä, aika kuumaa musta.

Ja samaan aikaan kun nää incelit meuhkaa patriarkaalisen kulttuurin puolesta ja feminismiä tai tasa-arvoa vastaan, niin samaan aikaan ne vetää lapaseen ja itkee kun niiden käytöstavoilla ei saa naista.

Voin tänne infoilla monta miinusta tähän tulee.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 14, 2025, 16:25:21 kirjoittanut Mmeoww »
-Dancing 'round the tombstones
Cemetery thighs alive, young and breathing
-Rosa Norman 💌
Turussa 12-17.4!

Poissa jurzantaa

• Sr. Member
« Vastaus #23093 : Huhtikuu 14, 2025, 16:32:42 »
Voisko nää mainepallukka vuodatukset postata jonnekin muualle kuin politiikka-ketjuun?

Poissa Frank Debil

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #23094 : Huhtikuu 14, 2025, 18:25:10 »
"Ja samaan aikaan kun nää incelit meuhkaa patriarkaalisen kulttuurin puolesta ja feminismiä tai tasa-arvoa vastaan, niin samaan aikaan ne vetää lapaseen ja itkee kun niiden käytöstavoilla ei saa naista"

Ei tällä saitilla ole tullut yhtään tasa-arvoa vastustavaa kommenttia vielä vastaan. Feminismi nykymuodossaan ei vain tähtää mihinkään tasa-arvoon vaan eriarvoisuuteen.

Kukaan ei myöskään ole meuhkannut minkään "patriarkaatin" puolesta.. tämähän on saliittoteorioihin verrattavaa harhaisuutta ja olemassa lähinnä tietyn aatesuunnan edustavien korvien välissä.

Jos näin kuitenkin ajattelet niin olisit edes iloinen siitä ettei joku raukkaparka ikinä saa naista.. ilman näitä mainostettuja "inceleitä" loppuisi hupakoilta duunit. Tiedätkö muuten edes mikä on "incel"?

Mä olen aika varma että tällä saitilla ei näitä juuri ole joten aika paskaa kommentointia ja saat siitä ansaitun mainepalluran..😘
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 14, 2025, 18:27:03 kirjoittanut Frank Debil »

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #23095 : Huhtikuu 14, 2025, 19:44:42 »
Noniin 1 ja todennäköisesti viimeinen kerta ehdokkaana nähty. 9 ääntä jos nyt ei tarkastuksessa

löydy lisää. tämä ylitti reilusti odotukset ! kiitoksia vaan jos joku täältä äänesti.

Stadin pormestari kisa sai " tuhannet " persut äänestämään kokoomusta, sinäänsä ymmärrän

ja se paikka sentään tuli. jotenkin nään seuraavat vaalit käännekohtana jos siinä tulos on

suunnilleen tämä,nään ainoana päätelmänä puolueen voi lopettaa ja kravaatti osasto kokoomukseen

muut sitten joko sohvalle tai marginaali puolueisiin. 3 suurta lienee seuraava hallitus.
Tuo siis Persujen tilanteesta. Heitän oman arvioni sekä itse puolueesta että myöskin maamme talousnäkymistä.

Alue/kuntavaalit ovat yleensäkin Persuille vaikeat jolloin vaalitulos näyttää rumalta mutta nyt tilanne on sellainen että myös EK-vaaleissa Persujen tulos tulee heikkenemään huomattavasti. Tälle keskeinen syy on hallituksen leikkauspolitiikka ja Riikka Purran toiminta. Vaikka noin yleisellä tasolla myönnetään että velkaantumiskehitystä on pystyttävä jarruttamaan eikä asiaan ole oikein muutakaan lääkettä kuin juuri se mitä Purra tekee - kun kuti osuu omalle kohdalle, asia tuntuu ikävältä ja on mukavampi kannattaa jotakin opposition edustajaa joka arvostelee juuri sitä hallitusratkaisua joka sattui itseä. Vaikka mitään parempaa taikka mukavampaa ratkaisua ei oikein kellään ole esittää tilanteessa joka on käytännössä toivoton.

Vaikka itse pidänkin nykyhallituksen toimia oikeansuuntaisina, myönnän että tämän seuraus voi olla se että Persut puolueena kuihtuu pois. Kuitenkin uskon että Suomessa on tilaa myös toiselle oikeisto-konservatiiviselle puolueelle joka ei ole Kokoomus eli on Kepu tai Persut. Voi olla että jatkossa Kepu menee hallitukseen Kokkareiden ja jonkun muun kanssa jonka seurauksena taas kerran Kepun suosio laskee ja oppositio-Persujen nousee. Tämä tilanne sitten vaihtelee vaaleista toiseen kenties?

Sitten taloudestamme yleisemmin. Ikääntyvä väkirakenteemme asettaa talouden tervehdyttämiselle todella kovan, jopa kenties mahdottoman, haasteen. Näen kaksi suurta asiaa joista kummastakin voisi olla saatavilla jopa aika paljon mutta luultavasti ei saada mitään. Nämä ovat:

1. Sote-menot. Säästöt haalitaan lakkauttamalla yöpäivystyksiä ja muuta vastaavaa toimintaa. Tästä ei tule mitään erityisen merkittävää säästöä. Mutta. Juha Sipilä aikoinaan kertoi että sote-alan työntekijöistä noin joka kolmas on jonkinsortin esimies joka tekee itse hoitotyötä vain vähän taikka ei lainkaan. Joku noissa sote-alan rakenteissa on pahasti vialla: ihmisiä tarvitaan hoitotyöhön, paljon pienempi määrä esihenkilöitä pitää riittää. Vai mitä pitäisitte koulualasta jossa joka kolmas olisi esihenkilö ja opetustyötä tekisi vain ne loput? Tällaisten rakenteiden uudelleenorganisointi ei ideologisesti ole minkään puolueen agendalla eikä sitä puolueet ole tainneet edes tunnistaa ongelmaksi. Minkäänlainen sote-ratkaisu ei ratkaise tätä pulmaa eikä sen ratkaisu taida olla edes mahdollista. Kukapa sote-esimies haluaa että työnsä olisi jatkossa hoitamista paperinpyörittelyn ja palavereissa kampaviinerien syömisen asemesta? Eikä AY-liikkeetkään hyväksy mitään tämän tyyppistä.

2. Ruotsin malli jossa asuntovelalliset eivät lyhennä lainaa käytännössä lainkaan. Näin perheillä olisi huomattavasti enemmän rahaa kuluttamiseen, työllisyys kasvaisi ja sisämarkkinat virkistyisivät. Jotakin ajatuksellisesti tosi väärää tuollaisessa mallissa mielestäni kuitenkin on mutta juuri noinhan usein kadehdittu Ruotsikin toimii.

Poissa Penaattori

• Sr. Member
« Vastaus #23096 : Huhtikuu 14, 2025, 20:14:55 »
^Oli täysin asiallinen. Penaattorin lähes koko viestihistoria tällä saitilla on niin omituinen, pelkkää asiatonta vittuilua ja kuvitteellisten vihollisten provosointia, että hänen vointinsa on aidosti herättänyt huolta eräässä toisessakin ketjussa äskettäin.
Dundeella selvästikin menee dundeisiin kun kaikki ei komppaakaan hänen ja parin muun kirjoittajan puhdasoppista feministista propagandaa ja disinformaatiota.

Annikan asiattomat postaukset saa minun puolesta jäädä, ne kun sai dundeenkin taas paljastamaan omat kaksoistandardinsa. Oleellista ei siis olekaan, mitä kirjoitetaan vaan kuka kirjoittaa ja kenestä, ja että esitetään oikeita mielipiteitä.

Dundeen mielestä asiallista siis on toisen kirjoittajan mielenterveydestä vihjailu, asiatonta taas tilastojen ja faktojen postaaminen lähteineen.

Mistä muuten dundee ylipäänsä tietää, että annika olisi palveluntarjoaja, tai edes naispuolinen kirjoittaja? Ainoastaan kaksi viestiä ja molemmat negatiivista palautetta muille kirjoittajille. Pikemminkin tulee mieleen jonkun alter ego, mutta jätetään enempi spekulointi nyt tähän...

Ja ei, dundeen pettymykseksi minäkään en ole se joka on antanut annikalle punaista palleroa.

P.S: Ja hei Dundee, meillä molemmilla näkyy tossa avataren alapuolella saman verran vihreää (”nauttii muiden arvostusta”), joten ei mun viestit ja viestihistoria ainakaan sen asiattomampi tai omituisempi ole kuin sullakaan. 
- Juice Leskinen

Poissa Villerius

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #23097 : Huhtikuu 14, 2025, 20:38:38 »
Helsinkiläiset voivat olla syystäkin ylpeitä. Hänet valittiin.  :headbang:

”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Paikalla ThomasDundee

• Full Member
« Vastaus #23098 : Huhtikuu 14, 2025, 21:04:43 »
Dundeella selvästikin menee dundeisiin kun kaikki ei komppaakaan hänen ja parin muun kirjoittajan puhdasoppista feministista propagandaa ja disinformaatiota.

Täysin naurettavaa. Missä kohtaa minä olen esittänyt feminististä propagandaa, disinformaatiota tai edes avannut omia poliittisia näkemyksiäni? Olen siis mielestäsi vasemmistolainen ja feministi, koska pidän kirjoituksiasi epäasiallisina? Vai siksi, että olen arvostellut perussuomalaisten politiikkaa?

Btw, olen monistakin asioista kanssasi samaa mieltä. Saattaisit yllättyä.

Ja kyllä tällä saitilla on myös persuja, jotka osaavat kirjoittaa asiallisesti.

Poissa Penaattori

• Sr. Member
« Vastaus #23099 : Huhtikuu 14, 2025, 21:14:05 »

Täysin naurettavaa. Missä kohtaa minä olen esittänyt feminististä propagandaa, disinformaatiota tai edes avannut omia poliittisia näkemyksiäni? Olen siis mielestäsi vasemmistolainen ja feministi, koska pidän kirjoituksiasi epäasiallisina?
Missä kohtaa olen väittänyt sinua vasemmistolaiseksi?

Feministiksi mielestäni tunnustauduit tuossa aiemmassa viestissäsi. Vai etkö siis olekaan feministi, korjaa toki jos olen ymmärtänyt väärin?

^Mä näen asian just toisinpäin. Kirjailija ihmettelee, kuten minäkin, miksi Suzanne Innes-Stubb ei pidä itseään feministinä, vaikka hän on sellainen. Jos kannattaa feministisiä arvoja, kuten Suzanne Innes-Stubb, niin kyllä silloin on feministi, vaikka tästä terrmistä ei tykkäisikään.  Feminismi-termillä on niin negatiivinen leima, että monet eivät halua identifioitua feministiksi, vaikka sinänsä kannattavatkin feministisiä arvoja. Tätä negatiivista leimaa kuvaa hyvin tuo Annin mainitsema "Suuri Ideologia". Mikä hemmetin "Suuri Ideologia"? Ei kai feminismi väitä olevansa mikään suuri ideologia.  Kyse on jumalauta vain tasa-arvon kannattamisesta.
- Juice Leskinen