Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vs: Politiikka  (Luettu 1992172 kertaa)

Poissa DeiDei

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Politiikka
« Vastaus #23100 : Huhtikuu 14, 2025, 21:35:20 »
Noniin 1 ja todennäköisesti viimeinen kerta ehdokkaana nähty. 9 ääntä jos nyt ei tarkastuksessa

löydy lisää. tämä ylitti reilusti odotukset ! kiitoksia vaan jos joku täältä äänesti.

Stadin pormestari kisa sai " tuhannet " persut äänestämään kokoomusta, sinäänsä ymmärrän

ja se paikka sentään tuli. jotenkin nään seuraavat vaalit käännekohtana jos siinä tulos on

suunnilleen tämä,nään ainoana päätelmänä puolueen voi lopettaa ja kravaatti osasto kokoomukseen

muut sitten joko sohvalle tai marginaali puolueisiin. 3 suurta lienee seuraava hallitus.

Kyllä ne oli ne tuhannet ryzzät, jotka äänestivät "meidän miehemme" pormestariksi Helsingissä. Samoin sosialistien nousu johtuu lähinnä ulkomaan kansalaisista, jotka saavat asumisperusteen mukaan äänestää kuntavaaleissa. Näille he lähettivät ihan väestörekisteristä ulkomaalaisen nimen perusteella vaalivihkosen.

Poissa ThomasDundee

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #23101 : Huhtikuu 14, 2025, 22:00:30 »
Missä kohtaa olen väittänyt sinua vasemmistolaiseksi?

Totta. Se olikin Frank Debil etkä sinä.

Feministiksi mielestäni tunnustauduit tuossa aiemmassa viestissäsi. Vai etkö siis olekaan feministi, korjaa toki jos olen ymmärtänyt väärin?

^Mä näen asian just toisinpäin. Kirjailija ihmettelee, kuten minäkin, miksi Suzanne Innes-Stubb ei pidä itseään feministinä, vaikka hän on sellainen. Jos kannattaa feministisiä arvoja, kuten Suzanne Innes-Stubb, niin kyllä silloin on feministi, vaikka tästä terrmistä ei tykkäisikään.  Feminismi-termillä on niin negatiivinen leima, että monet eivät halua identifioitua feministiksi, vaikka sinänsä kannattavatkin feministisiä arvoja. Tätä negatiivista leimaa kuvaa hyvin tuo Annin mainitsema "Suuri Ideologia". Mikä hemmetin "Suuri Ideologia"? Ei kai feminismi väitä olevansa mikään suuri ideologia.  Kyse on jumalauta vain tasa-arvon kannattamisesta.

Niin. Kannatan toki tasa-arvoa, mutta myönnän, että ehkä en tiedä feminismistä tarpeeksi, jotta voisin tunnustautua sellaiseksi. Sinä taidatkin tietää aiheesta huomattavasti enemmän, mm sen, että feminismiin kuuluu vahvasti näkemys, että NAISET ovat AINOA ryhmä, joiden asemassa on parantamisen varaa. Tätä korostit aika vahvasti toisessa ketjussa. Mutta, kuten toisessa ketjussa selkeästi ilmaisin, olen toki sitä mieltä että monessakin asiassa miehet ovat naisia heikommassa asemassa.

Näillä tiedoilla, saat aivan itse päättää pidätkö minua feministinä vai etkö.

Poissa Penaattori

• Sr. Member
« Vastaus #23102 : Huhtikuu 14, 2025, 22:13:42 »
^Kyllä sinä mielestäni kovasti esitit tietäväsi mitä feminismi on: ”Ei kai feminismi väitä olevansa mikään suuri ideologia.  Kyse on jumalauta vain tasa-arvon kannattamisesta. ”
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa ThomasDundee

• Full Member
« Vastaus #23103 : Huhtikuu 14, 2025, 22:24:54 »
^Kyllä sinä mielestäni kovasti esitit tietäväsi mitä feminismi on: ”Ei kai feminismi väitä olevansa mikään suuri ideologia.  Kyse on jumalauta vain tasa-arvon kannattamisesta. ”

Juu. Ja nyt sanon näin:

Niin. Kannatan toki tasa-arvoa, mutta myönnän, että ehkä en tiedä feminismistä tarpeeksi, jotta voisin tunnustautua sellaiseksi. Sinä taidatkin tietää aiheesta huomattavasti enemmän, mm sen, että feminismiin kuuluu vahvasti näkemys, että NAISET ovat AINOA ryhmä, joiden asemassa on parantamisen varaa. Tätä korostit aika vahvasti toisessa ketjussa. Mutta, kuten toisessa ketjussa selkeästi ilmaisin, olen toki sitä mieltä että monessakin asiassa miehet ovat naisia heikommassa asemassa.

Entäs se propaganda ja disinformaatio, jota väitit minun esittäneen?

Poissa Penaattori

• Sr. Member
« Vastaus #23104 : Huhtikuu 14, 2025, 22:33:50 »

Juu. Ja nyt sanon näin:

Entäs se propaganda ja disinformaatio, jota väitit minun esittäneen?
”Ei kai feminismi väitä olevansa mikään suuri ideologia.  Kyse on jumalauta vain tasa-arvon kannattamisesta. ”

Oikeasti kyse on ideologiasta ja naisten etujen ajamisesta (ei siis tasa-arvosta).

https://fi.wikipedia.org/wiki/Feminismi
- Juice Leskinen

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (9)
« Vastaus #23105 : Huhtikuu 14, 2025, 22:37:03 »
^nyt ne lähteet kuntoon!
-Dancing 'round the tombstones
Cemetery thighs alive, young and breathing
-Rosa Norman 💌
Turussa 12-17.4!

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #23106 : Huhtikuu 14, 2025, 22:53:28 »
Jos haluat oppia erilaisen maailmankuvan omaavien ihmisten ajattelutapaa ja ymmärtää sitä, voit seurata jerryliftsin youtubekanavalta Jerryn ja Ylpeevassarin keskusteluita. Minusta nämä ovat aika hauskoja, katselen parhaillaan jaksoa jonka nimi on "Jos Ylpeevassarin lapsi olisi Perussuomalainen??"

https://www.youtube.com/watch?v=XQOLtQrYRUo

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #23107 : eilen kello 13:09:55 »
Se on sellaista
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa antero pee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #23108 : eilen kello 14:16:44 »
Rumat numerot paljastavat perussuomalaisten tappion syvyyden
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rumat-numerot-paljastavat-perussuomalaisten-tappion-syvyyden/9137756

Riikka Purra: "Aiomme jatkaa tismalleen samaan tapaan" 
https://yle.fi/a/74-20156013

:)

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #23109 : eilen kello 14:23:50 »
Hyvä Riikka. Maamme etu on se että jatkamme Riikka Purran viitoittamalla tiellä olipa ohjaksissa sitten hän taikka joku muu.

Poissa Penaattori

• Sr. Member
« Vastaus #23110 : eilen kello 14:41:32 »
Rumat numerot paljastavat perussuomalaisten tappion syvyyden
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rumat-numerot-paljastavat-perussuomalaisten-tappion-syvyyden/9137756

Riikka Purra: "Aiomme jatkaa tismalleen samaan tapaan" 
https://yle.fi/a/74-20156013

:)
Mahtaa ottaa voimille, kun PS on vallassa vielä ainakin 2 vuotta. Voimia.  :)
- Juice Leskinen