^Kerrotko mainoksessasi rajauksesi, vai onko sinulla tietty kysymyspatteri, millä kartoitat asiakkaiksi pyrkivien arvoja ja tapoja.
Aikaisempi kommenttini moderoitiin. Tosiaan liityin tänne vasta eilen ja amatöörinä laitoin suoran linkin omaan ilmoitukseen. Netistä sen löytää kyllä aika helpolla.
Ilmaisen asian näin:
”En tapaa ihmisiä, jotka tinkivät rajoistani, tulevat tapaamiseen päihtyneenä tai flunssaisena tai pettävät puolisoaan. Eettisyys on minulle tärkeää ja haluan että tapaamisesta jää molemmin puolin hyvä ja rentoutunut fiilis.”
Vau. Et hyväksy että pettävät puolisoaan. Miten ihmeessä sen todennat? Ja mitä väliä sillä on? Hutsubisnes ei taida olla paras sfääri toimia jos on normatiiviperiaatteita, kuten ”parisuhde on pyhä”. Monet parhaista, luotettavimmista ja pitkäaikaisimmista asiakkaita ovat juuri ne, joilla parisuhde ja perhe. Hutsu poistaa henkisiä ja fyysisiä paineita, ja perhe elää ja voi hyvin. Ei hutsuilu miehestä pettäjää tee.
Noniin. Sieltä taisi tulla jokin vastakkainen moraalisaarna.
Mä olen aika kaukana normomeiningeistä. Mä olen itsekin parisuhteessa. Polyamorisessa sellaisessa.
En halua nähdä pettäviä asiakkaita. Miksi sinua vaivaa se? Kummasti näyttää tää nega tulevan poikkeuksetta kollegoilta jotka itse ottaa pettäviä asiakkaita. Mua kyllä kiitellään asiakaspuolella.
Varmistan sen keskustelulla. Ja kyllä, kuten yllä sanon, vain ihmisiltä keitä haluan nähdä. Olen todella tarkka siinä, koska kunnioitan omia rajojani.
Sellaiset sitte sieltä. Mut minuun ei sinun saarnasi tehoa. Mä jatkan mun hommaa ja jatka sä sun hommaa mut tollanen negistely ei muhun nappaa. Ihme olettelua ja syyllistämistä, vaan koska noudatan erilaista politiikkaa kuin itse harjoitat.
Hei mimmi, edelläoleva on mun MIELIPIDE, ei kannanotto sinuun. Älä ota kaikkea ittees.