...tuo maitoa, munia, kaljaa ja pekonia tullessasi"
Joo tuon. Entä paahtis, kukka, kauraryynit ja onko meillä Oivariinia ?
Uutiset:
...tuo maitoa, munia, kaljaa ja pekonia tullessasi"
”En tapaa ihmisiä, jotka tinkivät rajoistani, tulevat tapaamiseen päihtyneenä tai flunssaisena tai pettävät puolisoaan. Eettisyys on minulle tärkeää ja haluan että tapaamisesta jää molemmin puolin hyvä ja rentoutunut fiilis.”
Kyllä humanisti kiusaamisen tunnistaa. Aikuisilla se on vaan hienovaraisempaa kuin lapsilla.
Kannabiksen alainen kuitenki saa olla?Vaikka on tötsy myönteinen niin ilmoituksessa lukee asia ihan selvästi. Ei päihtyneenä. Vaikka sun esimies olisi viinamyönteinen, tuskin saat jurrissa duuniin mennä.
Onhan ilmoituksessasi maininta että olet 420 myönteinen.
No well, sitä kiusataan aina joka antaa siihen vähänkään mahdollisuutta ja jolla arvioidaan olevan huonot puolustautumisen mahdollisuudet. Uudet ja mielipiteitään varomattomasti esille tuovat ovat otollisia kohteita. Ja beesaajat odottavat tällaisilla foorumeilla johtohahmojen esimerkkiä ja suuntaviivoja. Beesaajat ovat yleensä oppineet varomaan valokeilaan joutumista.Näinhän se menee esimerkiksi kouluissakin. Se vähän massasta poikkeava joutuu kiusatuksi. Mielenkiintoista on se, että sitten kun tällaista kiusaamistapahtumaa käsitellään mediassa, niin tällaisilla nettifoorumeilla pimahdetaan ja vaaditaan karmeita rangaistuksia kiusaajille. Eikä huomata, että se täsmälleen sama logiikka toimii täälläkin.
Eihän tässä ketään edes kiusattu. Twitteristä ja mahdollisista yksityisviesteistä en tiedä mutta ei ainakaan täällä julkisella forkalla. Onhan Azazellolla pointti tuossa mutta aika häjysti kommentoitiin kyllä esim. SR:kin kirjoituksia.Aamen prinsessat. Tai ainoa joka kiusaa on Lifti ja ainoa jota kiusaan on uusi yttö azazello azazello tietysti kätevästi unohtaa omat vittuilunsa ja nyt itkee pikkareihin syyttömänä.
Kyllä armeija vaan oli ainakin ennen hyvä kasvattaja. Kun joukkuetta taaksepoistutettiin tai juoksutettiin komppanian ympäri sinun mokasi takia niin siinähän huomasit kovalla tavalla ettei uhriutuminen ainakaan auta asiaa.
^^Hyvä defenssi yrittää heittää, että ite oot. Sitä käytetään hiekkalaatikollakin usein 😅 Mut ookoo, kokeillas sitä sitten, muistan useita kertoja kun oot poistunu prinsessana rähjättyäsi aikas pikkupimujen kanssa. Notta pata kattilaa soimaa😋Paras mahdollinen defenssi. Kerroin faktan. Vikiset siitä mihin itse syyllistyt. Ja tuohon loppuitkuusi joka kuulostaa että Mikki Hiiri on tosiaan merihädässä. Sinähän alat, uusi tyttö jo lämpenemään
Mikä siinä muuten on että kohteeksesi pahan olon purkamiseen aika usein pääsee pimuja ja olisko vielä uusia foorumilla?
Pyyhi kyyneleet. Ero on kuin yö ja päivä. Koulussa on lapset. Täällä aikuiset. Aikuisia ei edes voi kiusata...kukkahattutädit ja sinä olet tietysti asiasta erimieltä. Niille voi vaan vittuilla. Sulle pitäisi tosiaan joku oma foorumi - keskustelua erityisherkkien keskenNo well, sitä kiusataan aina joka antaa siihen vähänkään mahdollisuutta ja jolla arvioidaan olevan huonot puolustautumisen mahdollisuudet. Uudet ja mielipiteitään varomattomasti esille tuovat ovat otollisia kohteita. Ja beesaajat odottavat tällaisilla foorumeilla johtohahmojen esimerkkiä ja suuntaviivoja. Beesaajat ovat yleensä oppineet varomaan valokeilaan joutumista.Näinhän se menee esimerkiksi kouluissakin. Se vähän massasta poikkeava joutuu kiusatuksi. Mielenkiintoista on se, että sitten kun tällaista kiusaamistapahtumaa käsitellään mediassa, niin tällaisilla nettifoorumeilla pimahdetaan ja vaaditaan karmeita rangaistuksia kiusaajille. Eikä huomata, että se täsmälleen sama logiikka toimii täälläkin.
Mä oon vaan umpi mulkku. Mikäs on sun tekosyy?Ei tekosyitä, mua vituttaa umpimulkut kiusaajat. Nämä yleensä kiemurtelee tuolla tavalla tuskissaan kohdatessaan jonkun joka sanoo asiat suoraan päin naamaa eikä välitä näiden kömpelöistä pilkkausyrityksistä.
Eihän tässä ketään edes kiusattu. Twitteristä ja mahdollisista yksityisviesteistä en tiedä mutta ei ainakaan täällä julkisella forkalla.Ainakaan paljon niiden viestien perusteella mitä on jäänyt moderoinnin jälkeen.
mene sitten peilin eteen ja huuda. suo vituttaa liftissä eniten se että näet itseäsi. ihan sama mitä piipität - https://www.youtube.com/watch?v=ZDLksM5qu8wMä oon vaan umpi mulkku. Mikäs on sun tekosyy?Ei tekosyitä, mua vituttaa umpimulkut kiusaajat.
Missä kohtaa se logiikka muuttuu? Siinä kohtaa vielä kiusaamista kun ikää on 17 vuotta 364 päivää ja vittuilua siitä ylöspäin?
Pyyhi kyyneleet. Ero on kuin yö ja päivä. Koulussa on lapset. Täällä aikuiset.
mene sitten peilin eteen ja huuda. suo vituttaa liftissä eniten se että näet itseäsi. ihan sama mitä piipität - https://www.youtube.com/watch?v=ZDLksM5qu8wOlen iloinen että olette kuitenkin löytäneet Aurora Maturen kanssa yhteisen kohteen ja linjan. Ei muuta kuin samaan yhteiseen hiekkalaatikkolinjaan jatkossakin
Itsestä tuntuu oudolle että miksi joku sinkkuna ostaisi seksiä.Mulla ei mitenkään vaikuta seksinostamiseen se olenko parisuhteessa vai en. Siinä sulla pohtimista.
Älä TAAS kiusaa Aurora Maturea. Vituttaa tuollaiset mulkut kiusaajat. Mature on syytön et sul on TAAS paha olla ja purat sitä täällä.mene sitten peilin eteen ja huuda. suo vituttaa liftissä eniten se että näet itseäsi. ihan sama mitä piipität - https://www.youtube.com/watch?v=ZDLksM5qu8wOlen iloinen että olette kuitenkin löytäneet Aurora Maturen kanssa yhteisen kohteen ja linjan. Ei muuta kuin samaan yhteiseen hiekkalaatikkolinjaan jatkossakin
onhan sulla aivot.Missä kohtaa se logiikka muuttuu? Siinä kohtaa vielä kiusaamista kun ikää on 17 vuotta 364 päivää ja vittuilua siitä ylöspäin?
Pyyhi kyyneleet. Ero on kuin yö ja päivä. Koulussa on lapset. Täällä aikuiset.