Mä kerron hieman lähipiiriäni laajemmin tästä harrastuksesta. En yksityiskohtia tai rapsojen tyylisesti, murran lähinnä myyttejä / stereotypiota ja perustelen että miksi maksulliset ovat monesti parempi ratkaisu. Häpeämätön asenne toimii usein tässäkin jos ei parhaana niin ainakin hyvänä päiden kääntäjänä.
Suunnilleen näin. Iso osa kaveripiiristäni on ainakin joskus ostanut seksiä, ja moni muukin on ollut kiinnostunut. Eniten olen muistanut mainostaa (ainakin kotimaisten, joillakin poikkeuksilla) palveluntarjoajien normaaliutta ihmisinä ja tuonut esiin kavereilleni, että mimmeillä seksityö on usei(mmite)n tiettyyn elämänvaiheeseen liittyvä valinta, josta miehet sitten pääsevät nauttimaan
Kuopatun parisuhteeni lopussa oli lupa huorissakäyntiin, ja olenpa jopa parille siviilihoidolleni myöhemminkin kertonut näistä touhuista, toki sosiaalista pelisilmää käyttäen. Toinen oli vain kiinnostunut, missä ammattilaiset ovat parempia, toisen kaveri on ollut naapurisivuston tyttöjä itsekin
Jopa yhden vanhemman, sinkkuna elämänsä eläneen naissukulaisen kanssa olen jutellut maksuseksistä yleisellä tasolla, ja hän totesi, että ”Kyllähän ne naisetkin ostaa” . No sen enempiä en kysellyt enkä retostellut
Mutta ihan ekaksi en näitä touhuja siviilinaisille kerro, koska naisilla on tapana kääntää joskus positiivisessa hengessä kerrotut asiat sosiaalisiksi aseiksi, kun se huono päivä tulee...
Enkä omaa forkkanikkiäni kerro edes parhaille kavereilleni, vaikka ovat samaa hommaa joskus harrastaneet.