”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
^ Paljon parempi oli Wales, teknisesti ja taktisesti. Tällaisilla esityksillä on ihan hyvä ettei Huuhkajat lähde nöyryyttämään itseensä EM-kisoihin. Se on moro.
Ryan Garcia paukutti Devin Haneyä turpaan niin että oksat pois 😂 Siellä se pötkötti kolme kertaa miettien "missä mä oon"
Silti yksi tuomari sai pisteet tasan. Pelkäsin että tässä käy samalla tavalla kuin Lomalle joka paukutti koko illan sata nolla Deviniä pannuun..... mutta onneksi ei sentään.
Olen aika häpi että Pelikaanit voitti Tapparan. Tykkään että pienseurat pärjäävät näille ison budjetin koneistoille. Pelikaanien Salmisen tekemä taklaus oli tosin perseestä ja heitti pienen varjon hienon pelin päälle.
Snookerin MM-kisat jatkuu taas kohta. Useitakin matseja käynnistyy, Ronnie-fanina ehkä eniten kiinnostaisi hänen pelinsä mutta taidan valita sen mitä Aki Kauppinen selostaa. Toivottavasti ei ole Higginsin peli.
^ Oli muuten hyvä peli, Allen vs. HIggins. Higginsiltä hieno nousu takamatkalta katkaisufreimin ja koko ottelun voittoon 13-12. Selostajana oli tällä kertaa Ville Pasanen.