^
Porukassa tyhmyys tiivistyy. Ei minun nuoruudessani kiipeilty ihan minne tahansa. Se nyt tietty on eri asia.
Porukassa tyhmyys tiivistyy. Ei minun nuoruudessani kiipeilty ihan minne tahansa. Se nyt tietty on eri asia.
Uutiset:
Miksi lätkää kommentoivat televisiossa vain miehet?
Miksi lätkää kommentoivat televisiossa vain miehet?
Hmmm...miesten MM-lätkää kommentoivat siis miehet.
Naisten seuraava MM-lätkä turnaus on syksyllä, ja en muista edellisiä vuosia, mutta ainakin olympialaisissa naisten lätkää oli kommentoimassa naisia.
Joten...?
Joku kertoi asiasta jollekin, jolta oli kuullut asiasta jotakin, joka oli ollut jonkun kertoman mukaan totta vaikka itse asianomaiset eivät olleet itse asiasta tietoisia, oli jonkun nimettömän asia ilmoittaa asiasta jotakin jollekin, joka ei ollut ollut asian kanssa tekemisessä, josta joku tutkinnan halusi jonkun ohjeistuksen mukaan aloittaa, jonka sulamisen jälkeen joku halusi vielä kerran vuonna 2022 jotakin sanoa, jotta joku ei pahoittaisi mieltä, jonka alaisuudessa ehkä tämä joku toimii jonkunaikaa.
Tapaus Anni Vuohijoki ja asiasta tehty läpileikkaus:LainausJoku kertoi asiasta jollekin, jolta oli kuullut asiasta jotakin, joka oli ollut jonkun kertoman mukaan totta vaikka itse asianomaiset eivät olleet itse asiasta tietoisia, oli jonkun nimettömän asia ilmoittaa asiasta jotakin jollekin, joka ei ollut ollut asian kanssa tekemisessä, josta joku tutkinnan halusi jonkun ohjeistuksen mukaan aloittaa, jonka sulamisen jälkeen joku halusi vielä kerran vuonna 2022 jotakin sanoa, jotta joku ei pahoittaisi mieltä, jonka alaisuudessa ehkä tämä joku toimii jonkunaikaa.
Kun katsoo Saksan otteita niin Espanjakin tulee olemaan vaikeuksissa!