Eilen oli tosi hieno urheiluilta. Kun miesten esteet lähti liikkeelle, Topi meni kärkeen jota se ei juuri koskaan tee. Olin vähän pelko hanurissa että miten tässä käy mutta Topi näytti muille kilpailijoille että hän on nyt tämän juoksun paras ja voitti ihan selkeästi. Mulle tämä on erityisen hienoa siksi että koko urheilulajien kirjosta olen aina eniten arvostanut kestävyysjuoksua muiden lajien edelle. Lisäksi Raitanen ja valmentajansa Janne Ukonmaanaho ovat tosi järkevän ja sympaattisen oloisia kavereita eli kaikella todennäköisyydellä äänestävät persuja eikä mitään vitun demareita tai muita pillittäjävihreitä.
Kristiina Mäkelä onnistui tällä kertaa hyppäämään myös finaalissa yhden pitkän kolmiloikan joka oli uusi SE ja sillä sai kisasta hopeaa. Kukaan kisaa seuranneista on tuskin sitä mieltä että Mäkelällä olisi voinut olla mahdollisuuksia kirkkaampaan mitaliin. Verrattuna muihin, Maryna Bekh-Romanchuk näytti olevan aivan omalla tasollaan, loikkansa olivat pitkiä ja kimmoisia, ne näyttivät jatkuvan eri tavalla kuin kenelläkään muulla. Kyseinen ukrainalainen nainen on yksi näiden kisojen parhaista urheilijoista kaikki lajit huomioiden.