Onko jollain kokemusta tuommoisesta ilmoituksesta? 52v, aika ison tai rehevän näköinen. Onko hyvä tapaus? Espoossa näköjään nyt ilmoitus s-treffeillä..
Onko tää se jolla on helvetisti plussia ja puhelimessa aika sekopäinen?
Joo, joskus vuosi sitten soitin sille ja vaikutti aika oudolta. Herätti kanssa epäilyksiä kun sikana plussia ilmoituksessa. Taidan kyllä jättää välistä..
Jos hän on se joka aiemmin vaikutti ***** niin tykkäsin. Meillä synkkasi hyvin ja hauskaa oli. Kävin myöhemmin ottamassa uusinnankin. Kaipa se sitten on kemioista kiinni miten viihtyy?
edit. Paikkakunta poistettu
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 02, 2021, 16:03:26 kirjoittanut Mummo »
Minä olen käynyt muutaman kerran. Mielestäni ihan positiivisia kokemuksia ja erinomainen loppuhuipennus.
Ihmettelin tuota aiempaa mainintaa kapeasta pedistä ja kuivasta hieronnasta. Kun itse kävin, niin peti oli kyllä tosi leveä ja öljyä käytettiin vähintäänkin rittävästi. Onko paikka ja tyyli muuttunut, en tiedä.
Kävin ehkä noin viisi vuotta sitten. Kokemus oli hyvä. Hieronta tapahtui patjalla. Tilaa oli hyvin. Erinomainen loppuhuipennus molemmille. Meinasin mennä uudelleen jokunen aika sitten, mutta ei saatu sopivaa aikaa sovittua ja tais hintakin olla eri tasolla verrattuna ekaan kertaan, joten jäi sitten siihen.