Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Emmiina  (Luettu 8161 kertaa)

Poissa PeterFin

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Emmiina
« : Heinäkuu 10, 2021, 10:14:40 »
Onko häntä saanut miten helposti kiinni vime aikoina? Yrittänyt monesti viestein täältä ja RE:n kauttakin. Olen muutenkin uusi tässä kuviossa joten vähän ihmetyttää.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9258
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Emmiina
« Vastaus #1 : Heinäkuu 10, 2021, 11:05:10 »
Jos slotit on täynnä ja niska hiessä nussii aamusta iltaan niin voipi jäädä jono turskia joille ei ehdi vastata. Aika normia että huoraa ei aina saa kiinni.

Ihan hirveesti ei kannata viestejä pommittaa. Ei ainakaan tähän tyyliin:

Klo 11.11: nuolen sun pillun
Klo 11.13: ja perseen
Klo 11.17: ??

Klo 11.20: saanko nuolla?
Klo 12.25: Huhuu?
Klo 12.27: ooksää siel?

Klo 12.45: miks et vastaa?
Klo 12.50: vastaa!
Klo 12.55: etkö halua tavata?

Klo 13.01: otatko suihin?
Klo 13.04: otatko perseeseen €€€
Klo 13.52: runkkasin just kuvallesi


Kokemukseni kertoo et tää ei kannata  ::)
KäteenHeiluttaja

Poissa PeterFin

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Emmiina
« Vastaus #2 : Heinäkuu 10, 2021, 11:22:04 »
Jos slotit on täynnä ja niska hiessä nussii aamusta iltaan niin voipi jäädä jono turskia joille ei ehdi vastata. Aika normia että huoraa ei aina saa kiinni.

Ihan hirveesti ei kannata viestejä pommittaa. Ei ainakaan tähän tyyliin:

Klo 11.11: nuolen sun pillun
Klo 11.13: ja perseen
Klo 11.17: ??

Klo 11.20: saanko nuolla?
Klo 12.25: Huhuu?
Klo 12.27: ooksää siel?

Klo 12.45: miks et vastaa?
Klo 12.50: vastaa!
Klo 12.55: etkö halua tavata?

Klo 13.01: otatko suihin?
Klo 13.04: otatko perseeseen €€€
Klo 13.52: runkkasin just kuvallesi


Kokemukseni kertoo et tää ei kannata  ::)

Tuollaisesta ei ole nyt kysymys ;D

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1057
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Emmiina
« Vastaus #3 : Heinäkuu 12, 2021, 05:21:30 »
Jos slotit on täynnä ja niska hiessä nussii aamusta iltaan niin voipi jäädä jono turskia joille ei ehdi vastata. Aika normia että huoraa ei aina saa kiinni.

Ihan hirveesti ei kannata viestejä pommittaa. Ei ainakaan tähän tyyliin:

Klo 11.11: nuolen sun pillun
Klo 11.13: ja perseen
Klo 11.17: ??

Klo 11.20: saanko nuolla?
Klo 12.25: Huhuu?
Klo 12.27: ooksää siel?

Klo 12.45: miks et vastaa?
Klo 12.50: vastaa!
Klo 12.55: etkö halua tavata?

Klo 13.01: otatko suihin?
Klo 13.04: otatko perseeseen €€€
Klo 13.52: runkkasin just kuvallesi


Kokemukseni kertoo et tää ei kannata  ::)

tätä vois kyllä joskus kokeilla :D

Poissa Vieras0396

  • Jr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 62
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Emmiina
« Vastaus #4 : Heinäkuu 13, 2021, 01:58:19 »
Onko häntä saanut miten helposti kiinni vime aikoina? Yrittänyt monesti viestein täältä ja RE:n kauttakin. Olen muutenkin uusi tässä kuviossa joten vähän ihmetyttää.

Kyllä minut saa ihan helposti kiinni jos on mua nopeampi 😎

Mut joo, mulla ei ole RE:ssä postilaatikkoa käytössä ollenkaan niin sitä kautta mua on mahdotonta saada kiinni. Mut ehkä tarkoitit ”RE:n kautta”-ilmaisulla että olet ottanut yhteyttä numerooni. Ja täältä saitilla mä löysin sun nikiltä vain yhden muutama päivä sitten lähetetyn viestin, en useampia / useasti lähetettyjä.

Oon pyrkinyt keskittämään viestintää vain puheliimen viesteihin, ja esim. sähköpostia käytän enää äärimmäisen harvoin. Joskus kun vastattavia medioita oli useampi niin yksi ja sama henkilö saattoi joku aamu olla lähettänyt näihin kaikkiin viestiä…silloin saattoi käydä mielessä että en vastaa ollenkaan, mut yleensä vastasin (yhden viestintäkanavan kautta tietysti vain).

Tätä työtä kun tekee itsenäisesti vuorokauden pituuden ollessa 24 tuntia kuten muillakin ihmisillä, viettää ns. siviilielämää (siihen liitttyvine arkiaskareineen), ja pitää itsestään huolta ja harrastaa jotain, niin kaikkiin viesteihin ei vain pysty / ehdi vastaamaan…Itse vastaankin usein vain seuraavalle / sitä seuraavalle päivälle aikaa kysyville asiakkaille, joilla on jo aikaehdotus valmiina ja jotka ovat mahdollisesti jo samassa viestissä ilmaisset toiveensa tapaamisen suhteen. Muihin viesteihin vastaan jos aikaa suinkin jää sen verran että ehdin vielä nukkua suht normaalisti. Tällä kertaa ehdin miettiä ja kirjoittaa vastauksen vain tähän vastaamattomuuskysymykseen, joten katellaanpa niitä viestejä taas unien jälkeen uudelleen 😉😘

🥰 🥰 Lifti kirjoitti (vai copy-pastasiko omista lähetetyistä viesteistään) hyvä esimerkin siitä miten voi varmistaa sen että slottiin ei ole asiaa  :laught:  Näitäkin silppurissa on valitettavasti nähty …

Poissa PeterFin

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Emmiina
« Vastaus #5 : Heinäkuu 13, 2021, 16:05:22 »
Onko häntä saanut miten helposti kiinni vime aikoina? Yrittänyt monesti viestein täältä ja RE:n kauttakin. Olen muutenkin uusi tässä kuviossa joten vähän ihmetyttää.

Kyllä minut saa ihan helposti kiinni jos on mua nopeampi 😎

Mut joo, mulla ei ole RE:ssä postilaatikkoa käytössä ollenkaan niin sitä kautta mua on mahdotonta saada kiinni. Mut ehkä tarkoitit ”RE:n kautta”-ilmaisulla että olet ottanut yhteyttä numerooni. Ja täältä saitilla mä löysin sun nikiltä vain yhden muutama päivä sitten lähetetyn viestin, en useampia / useasti lähetettyjä.

Oon pyrkinyt keskittämään viestintää vain puheliimen viesteihin, ja esim. sähköpostia käytän enää äärimmäisen harvoin. Joskus kun vastattavia medioita oli useampi niin yksi ja sama henkilö saattoi joku aamu olla lähettänyt näihin kaikkiin viestiä…silloin saattoi käydä mielessä että en vastaa ollenkaan, mut yleensä vastasin (yhden viestintäkanavan kautta tietysti vain).

Tätä työtä kun tekee itsenäisesti vuorokauden pituuden ollessa 24 tuntia kuten muillakin ihmisillä, viettää ns. siviilielämää (siihen liitttyvine arkiaskareineen), ja pitää itsestään huolta ja harrastaa jotain, niin kaikkiin viesteihin ei vain pysty / ehdi vastaamaan…Itse vastaankin usein vain seuraavalle / sitä seuraavalle päivälle aikaa kysyville asiakkaille, joilla on jo aikaehdotus valmiina ja jotka ovat mahdollisesti jo samassa viestissä ilmaisset toiveensa tapaamisen suhteen. Muihin viesteihin vastaan jos aikaa suinkin jää sen verran että ehdin vielä nukkua suht normaalisti. Tällä kertaa ehdin miettiä ja kirjoittaa vastauksen vain tähän vastaamattomuuskysymykseen, joten katellaanpa niitä viestejä taas unien jälkeen uudelleen 😉😘

🥰 🥰 Lifti kirjoitti (vai copy-pastasiko omista lähetetyistä viesteistään) hyvä esimerkin siitä miten voi varmistaa sen että slottiin ei ole asiaa  :laught:  Näitäkin silppurissa on valitettavasti nähty …

Numeroosi siis olen yrittänyt ja Whatsuppin puolellakin. Minulla kun tosiaan on yksi juttu mistä halusin kanssasi puhua etukäteen ja annoit siihen luvankin. Siksikin olen ollut tavallista sinnikkäämpi.


Paikalla MikaM

  • Full Member
  • Viestejä: 177
  • * Kelpo kaveri
Vs: Emmiina
« Vastaus #6 : Heinäkuu 16, 2021, 05:38:34 »
Onko häntä saanut miten helposti kiinni vime aikoina? Yrittänyt monesti viestein täältä ja RE:n kauttakin. Olen muutenkin uusi tässä kuviossa joten vähän ihmetyttää.


Tätä työtä kun tekee itsenäisesti vuorokauden pituuden ollessa 24 tuntia kuten muillakin ihmisillä, viettää ns. siviilielämää (siihen liitttyvine arkiaskareineen), ja pitää itsestään huolta ja harrastaa jotain, niin kaikkiin viesteihin ei vain pysty / ehdi vastaamaan…Itse vastaankin usein vain seuraavalle / sitä seuraavalle päivälle aikaa kysyville asiakkaille, joilla on jo aikaehdotus valmiina ja jotka ovat mahdollisesti jo samassa viestissä ilmaisset toiveensa tapaamisen suhteen. Muihin viesteihin vastaan jos aikaa suinkin jää sen verran että ehdin vielä nukkua suht normaalisti. Tällä kertaa ehdin miettiä ja kirjoittaa vastauksen vain tähän vastaamattomuuskysymykseen, joten katellaanpa niitä viestejä taas unien jälkeen uudelleen 😉😘


Eli ajanvarausta kannattaa kysyä seuraavalle päivälle, ei saman päivän alkupuolella illaksi?

Itse olen lähettänyt 11.7 kello 13.28 viestin:

Hei Emmiina, onko tänään vapaita tunnin aikoja?

Jos olisi tarjottu tuntia 12.7, niin luultavasti sopiva aika olisi löytynyt, koska periaatteessa koko päivä sopii minulle.

Lisätään vielä, että kun myös itse asun periaatteessa metroradan varrella, niin Espoon päähän pääsen tarvittaessa alle tunnissa siitä, kun aika on saatu sovittua.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 16, 2021, 05:42:08 kirjoittanut MikaM »

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11411
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Emmiina
« Vastaus #7 : Heinäkuu 16, 2021, 08:21:46 »
^
 miksi kysyt aikaa vain kuluvalle päivälle jos sulle sopii myös seuraavakin..?🤔
Amator

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15731
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Emmiina
« Vastaus #8 : Heinäkuu 16, 2021, 09:36:32 »
^
Varmaankin siksi, että saa sitten valittaa täällä.  ::)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa misterx83

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Emmiina
« Vastaus #9 : Heinäkuu 16, 2021, 16:58:29 »
Emmiina  :inlove: :inlove:

Poissa Vieras0396

  • Jr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 62
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Emmiina
« Vastaus #10 : Elokuu 15, 2021, 17:17:27 »

Eli ajanvarausta kannattaa kysyä seuraavalle päivälle, ei saman päivän alkupuolella illaksi?

Itse olen lähettänyt 11.7 kello 13.28 viestin:

Hei Emmiina, onko tänään vapaita tunnin aikoja?

Jos olisi tarjottu tuntia 12.7, niin luultavasti sopiva aika olisi löytynyt, koska periaatteessa koko päivä sopii minulle.

Lisätään vielä, että kun myös itse asun periaatteessa metroradan varrella, niin Espoon päähän pääsen tarvittaessa alle tunnissa siitä, kun aika on saatu sovittua.

Yleensä.vastaan siihen mitä kysytään, eli jos kysyt, onko tunnin aikaa 11.7., niin vastaan että 11.7. on, klo ….tai ei ole  (siis jos vastaan :laught:). Mitä enemmän esittää itselleen sopivia aikoja niin sitä helpommin ajankin saa. 

Toi termi ”seuraavalle päivälle” ei kata pelkästään seuraavaa PÄIVÄÄ (päivä-aikaa) vaan myös seuraavan päivän aamun ja illan. Olisi parempi käyttää termiä seuraava vuorokausi, mutta se tuntuu jotenkin niin viralliselta 😅

No mutta en nussi enempää pilkkuja kun niitä mulla on jo ihan riirttävästi  😆
« Viimeksi muokattu: Elokuu 15, 2021, 17:19:32 kirjoittanut Emmiina »

Paikalla MikaM

  • Full Member
  • Viestejä: 177
  • * Kelpo kaveri
Vs: Emmiina
« Vastaus #11 : Elokuu 20, 2021, 06:18:13 »
Ei tästä kannata tehdä suurta ongelmaa.

Halusin vain varmistaa, että osataan tehdä vastatarjous vapaista ajoista.

Minulla on aika vapaa aikataulu ja periaatteessa pääsen tunnissa metron länsipäähän.

En siis varaisi tai kysyisi aikaa tyylin: "Huomenna kello 14. Jos ei sovi, niin seuraava sopiva aika on kahden viikon kuluttua kello 14."

Voisin tosin kysyä kello kaksitoista, oletko vapaa kello yksi?
Juju tässä on tuo metro. Matka-aika sinne länteen on tosiaan alle tunnin.
 
 



Eli ajanvarausta kannattaa kysyä seuraavalle päivälle, ei saman päivän alkupuolella illaksi?

Itse olen lähettänyt 11.7 kello 13.28 viestin:

Hei Emmiina, onko tänään vapaita tunnin aikoja?

Jos olisi tarjottu tuntia 12.7, niin luultavasti sopiva aika olisi löytynyt, koska periaatteessa koko päivä sopii minulle.

Lisätään vielä, että kun myös itse asun periaatteessa metroradan varrella, niin Espoon päähän pääsen tarvittaessa alle tunnissa siitä, kun aika on saatu sovittua.

Yleensä.vastaan siihen mitä kysytään, eli jos kysyt, onko tunnin aikaa 11.7., niin vastaan että 11.7. on, klo ….tai ei ole  (siis jos vastaan :laught:). Mitä enemmän esittää itselleen sopivia aikoja niin sitä helpommin ajankin saa. 

Toi termi ”seuraavalle päivälle” ei kata pelkästään seuraavaa PÄIVÄÄ (päivä-aikaa) vaan myös seuraavan päivän aamun ja illan. Olisi parempi käyttää termiä seuraava vuorokausi, mutta se tuntuu jotenkin niin viralliselta 😅

No mutta en nussi enempää pilkkuja kun niitä mulla on jo ihan riirttävästi  😆


Poissa Vieras0396

  • Jr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 62
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Emmiina
« Vastaus #12 : Elokuu 22, 2021, 02:03:17 »
En ilmeisesti sit osaa tehdä tätä haluamaasi vastatarjousta vapaista ajoista 🤣 Jos kysyt onko aikaa 11.7., niin miksi ihmeessä minun pitäisi tarjota sinulle aikaa 12.7.? Kuten totesin, yleensä vastataan siihen mitä kysytään.

Toiseksi, mulle on aivan sama pääsetkö tänne kuinka nopeasti tai tuletko metrolla. Juju on nimittäin se, että en ole Drive now -tyttö enkä näin ollen tarjoa Drive in -kaistaa vaan varaan aikoja ennakkoon, eli saman päivän aikoja on hyvin harvoin tarjollla. Tästä on kyllä maininta ilmossakin.

Ei tästä kannata tehdä suurta ongelmaa.

Halusin vain varmistaa, että osataan tehdä vastatarjous vapaista ajoista.

Minulla on aika vapaa aikataulu ja periaatteessa pääsen tunnissa metron länsipäähän.

En siis varaisi tai kysyisi aikaa tyylin: "Huomenna kello 14. Jos ei sovi, niin seuraava sopiva aika on kahden viikon kuluttua kello 14."

Voisin tosin kysyä kello kaksitoista, oletko vapaa kello yksi?
Juju tässä on tuo metro. Matka-aika sinne länteen on tosiaan alle tunnin.
 
 



Eli ajanvarausta kannattaa kysyä seuraavalle päivälle, ei saman päivän alkupuolella illaksi?

Itse olen lähettänyt 11.7 kello 13.28 viestin:

Hei Emmiina, onko tänään vapaita tunnin aikoja?

Jos olisi tarjottu tuntia 12.7, niin luultavasti sopiva aika olisi löytynyt, koska periaatteessa koko päivä sopii minulle.

Lisätään vielä, että kun myös itse asun periaatteessa metroradan varrella, niin Espoon päähän pääsen tarvittaessa alle tunnissa siitä, kun aika on saatu sovittua.

Yleensä.vastaan siihen mitä kysytään, eli jos kysyt, onko tunnin aikaa 11.7., niin vastaan että 11.7. on, klo ….tai ei ole  (siis jos vastaan :laught:). Mitä enemmän esittää itselleen sopivia aikoja niin sitä helpommin ajankin saa. 

Toi termi ”seuraavalle päivälle” ei kata pelkästään seuraavaa PÄIVÄÄ (päivä-aikaa) vaan myös seuraavan päivän aamun ja illan. Olisi parempi käyttää termiä seuraava vuorokausi, mutta se tuntuu jotenkin niin viralliselta 😅

No mutta en nussi enempää pilkkuja kun niitä mulla on jo ihan riirttävästi  😆

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2704
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Emmiina
« Vastaus #13 : Elokuu 22, 2021, 02:28:31 »
Tässä ei nyt kai rakastavaiset tainneet kohdata. :'(