Ei tää ole mulle mikään vakava juttu ja kymmeniä kertoja enemmän tykkäsin kuin, niillä kerroilla kun kuvat ei vastaa yhtään.
Eikä luontoni ole sallinut edes loukata toista ihmistä kääntymällä pois, vaikka tiedän että huijaria se isosti satuta. Noista on jäänyt paaaaljooon isompi mielipaha. Mitä tuosta ei jäänyt, lähinnä varoittelen ja ilmoittelen, niinkuin minusta on oikein tehdä.
Jotenkin mielenkiintoista katsella ihmistä joka ei ole "luojan luoma" vaan luultavasti rakennettu Ukrainan Turkin ym. Plastiikki tehtaissa. Samoin noin luodun ulkoisen kuoren tuomaa ylimielisyyttä. To me this is also about experience, jollainen tuostakin syntyi.
Aivan rauhassa saa pitää minua hölmönä, virtuaaliyliopisto loka ei vaadi suihkua.
Ja voi olla että koitan piruuttani mennä vielä kerran jos rehellisen raporttini jälkeen minut laskee ja hänen käyttäytymisensä selityksineen voi olla myös ihan mielenkiintoinen experience?
Kun on ollut Yhden naisen kanssa yli25v. Niin vaihtelu virkistää, jos vain Paukku pitää saada pihalle, niin kyllä se lähtee ihan DIY menetelmällä, olen sentään 3dan mustanvyön premium VIP LUX runkkaa.