Uskaltautuuko kukaan tarjoamaan menkkaseksiä? Eipä varmaankaan.
Uutiset:
Siis tarkoitatko vain seksiä kuukautisten aikaan, vai seksiä kuukautisten aikaan ilman tampobua, niin että vuoto sotkee paikat?
Minulla ainakin on molemmat tarjolla säännöllisin väliajoin Tamponi käytössä, ellei toisin toivota, koska töitähän ei peruta minkään kuukautisten vuoksi. Tamponin voi toki jättää poiskin, jos asiakas sitä erikseen pyytää, mutta eipä ole kukaan vielä tainnut kysyä.
Siis haluaako joku oikeasti seksiä menkkojen aikaan? 😅 True GFE 😂. Menkathan yleensä pilaa kaiken kivan.Menkat on mulle siviilissä neutraali asia. Jokaista kumppaniani olen pannut menkkojen aikana. Joskus tämä on ollut ns.mieluinen palvelutehtävä, kun naaras on ilmoittanut että orkku helpottaa kuukautiskipuja. Mitä tuohon nyt enään vastaamaan - sinulle rakkaani mitä vain
Siis haluaako joku oikeasti seksiä menkkojen aikaan? 😅 True GFE 😂. Menkathan yleensä pilaa kaiken kivan.
Ei ole tarjolla mulla.
Salasana: Beppy ja menkat ei enää pilaa mitään 😉
Paitsi pahimillaan aiheuttaa ilmiriidan parisuhteessa!Siis haluaako joku oikeasti seksiä menkkojen aikaan? 😅 True GFE 😂. Menkathan yleensä pilaa kaiken kivan.
Ei ole tarjolla mulla.
Paitsi pahimillaan aiheuttaa ilmiriidan parisuhteessa!Siis haluaako joku oikeasti seksiä menkkojen aikaan? 😅 True GFE 😂. Menkathan yleensä pilaa kaiken kivan.
Ei ole tarjolla mulla.
" kirjaimellisesti otsalampun loisteessa metsästin sitä bebbyä pois kun kultsu levitti kaikkein pyhintään ja kiukutteli kuinka se on on mun vika kun se on runnottu niin syvälle ja minä naama punaisena murisen kuinka se oli juurikin minä joka sitä kyrpää vinkui, PERKELE! Eikö näissä SAATANA pitäny olla joku naru mistä vedetään. Anna nyt VITTU ne pinsetit tai jotkut HELVETIN tongit ja ole JUMALAUTA jo hiljaa"
Ja mister nyt vaan haaveilee naisystävästä, joka menkkakiimoissaan karjuu "Kulta, mulla on menkat. Pane mua perseeseen!"
Ah tätä romantiikan määrää. Ehkä Ikea aiheutti tämän. Pus kaikille 😘
Kiitti vinkistä, laitan tän korvan taakse! 😊 Taidan mieluummin kuitenkin pitää jalat ristissä ne muutamat päivät kuukaudesta ja ajoittaa panemiset muihin ajankohtiin 🤔