Pari viikkoa iisiä mökkeilyä tehnyt hyvää. Tässäpä olisikin hauska tilaisuus viihdyttää vähän itseään, joten katsotaan tämä kortti. Jo alun alkaen 99% varma, että koko homma haisee, joten ei muuta kuin leikkiin mukaan. RE sivustolta ainakin Kelly ja Jolie ovat näitä scammereita.
WA:lla viestittelyt, netistä imuroidut kuvat, joita laitetaan myäs wa:lla lisää pyydettäessä. Speaks fluent english. Viestittely nopeaa ja tulee selkeät ohjeet mistä voi hankkia google pay cardeja. Sopii oikein hyvin, että vasta tavattaessa antaa kortin (ei juurikaan alkuun pyydellyt etukäteismaksua). Mutta sitten alkaa hupi 😆
Osoite on selvästi mietitty etukäteen. Nyt osoite oli suht edullisen kesämotellin osoite, jossa hupakko voisi hyvinkin päivystää. 5min enne tapaamista tulee viesti, että lähetä kuva pay cardista tai et saa tarkkaa osoitetta. Ok, laitoin kuvan kortin etupuolesta 🤣 Sitten tulee lirkutinlirkutin baby, rapsuta takaa koodi esiin ja laita kuva siitä - me love you long time ❤ Rapala scammerin nielussa.
Ja voi luoja sitä kiemurtelun ja viestien määrää, kun en kuvaa koodista anna 🤣 Laita kuva koodista, peitä vika numero, peitä 2 vikaa numeroo jne. jne. Minä tulen sitten alas vastaan, kun laitat koodin I Promise bby!
"No tässä minä istuskelen motellin baarin terassilla ja siemailen olutta - tuleppas vaikka drinksulle tähän viereen, minä tarjoan."
"Minä tulen 1min kuluttua, kun olet laittanut koodin, laita pls bby, I promise".
"No tuleppa hakemaan itse koodi, se on tossa pöydällä vieressä".
"Ensin kuva koodista bby, sen jälkeen all inclusive only for you bby".
"Ok hani, otan kuvan koodista ja laitan sulle, jos tulet tuohon ikkunaan tai portaikkoon vilkuttamaan".
"Kyllä kyllä, tulen 1min sen jälkeen kun olet laittanut kuvan koodista. I promise bby!"
Ja tätä samaa rataa oltaisiin voitua jatkaa vaikka loppupäivä. Hauskaa oli ja tulipa todettua, että jos käteinen ei kelpaa, niin tuskinpa ollaan palvelua tarjoamassa.