Iik sokerointi sattuu ja seuraavaan sokerointiin on silti kasvatettava karvoja, eli peli ei ole sileä ja karvaton jatkuvasti.Jep, ja saman ihmisenkin sisällä eri ihokohdilla on rajusti vaihtelua - mä en millään menetelmällä (pl. sakset) oo onnistunut poistamaan häpykummun karvoja ilman että ne kasvaa sisään. Täten kompromissina vaan saksin etualueen siistiksi ja ajelen häpyhuulten alueen jossa iho ei ilmeisesti itsellä niin herkkää ole. Paitsi epiloinnilla muistelen että tuli aika hyvä lopputulos kun baari-illan jälkeen joskus päätin kokeilla, mutta se kipu!!! Selvinpäin aivan liikaa ja alkoholismihan siinä iskee jos pitää alkaa vetää pillukarvojen ylläpitokännejä. Herranjestas ei sitä kauneudenkaan eteen ihan kaikkea nimittäin kärsi..
On varmaan ihotyypistäkin kiinni miten iho reagoi jatkuvaan ajeluun. Minä ajelen joka aamu suihkussa Gilleten Fusion Proglidella (parranajoon oikeasti tarkoitettu), tavallisella suihkusaippualla ja suihkun jälkeen välillä käytän Ceridal ihoöljyä. Ajan samalla aina myös sääri- ja kainalokarvat ja vaihdan terän noin kerran viikossa. Terä ei saa olla tylsä ja kulunut. Minulla ei noilla keinoin iho ärry, olen myös säästynyt kanannahka näpyiltä ja sisäänkasvavilta karvoilta. Aina on sileä, pehmeä ja soiva peli.
Kerran yritin poistaa pimpan karvoja karvanpoistoaineella ja menin vielä saunaan sen kanssa, varmuudeksi vielä annoin vaikuttaa tupla ajan...auts - lähti karvat ja ihon pintakerros samalla Pimppa oli yli viikon telakalla, vaan mitä sitä ei kokeilisi edes kerran, no kaivoon hyppäämistä ei vielä ole tullut kokeiltua.
Mulla kanssa pimppa kestää jatkuvan ajelun paremmin kuin satunnaisen, jos oon pitänyt lomaa ja kasvattanut tuheroa niin ekan ajelun jälkeen saa kyllä aina jostain näpystä kärsiä. Pitää pistää harkintaan jos tekisi tieteellisen tutkimuksen siitä miten karvamajavan kasvatus vaikuttaisi kysyntään