Mistä löytyy kunnon tuhero, jossa olisi karvoja, kuin hatussa? Tai edes jonkin verran
Munlainen tumma puska vai onko väritoivomus?
Uutiset:
Mistä löytyy kunnon tuhero, jossa olisi karvoja, kuin hatussa? Tai edes jonkin verran
Munlainen tumma puska vai onko väritoivomus?
Mä en oikein ole ikinä nauttinut alapään sheivaamisesta, joten oon päättänyt pitää karvoitukseni useimmiten kiharaisena. Siistin sitä hieman reunoilta ja pituudesta, ettei nyt ihan reisille roiku
Moni on huokaissut haltioissaan päästessään riisumaan mun alushousut, ja tykkään itsekin kyllä varsinkin siitä näystä, kun oon tosi märkä, ja tummien kiharien välistä paistaa sellanen todella ihana vaaleanpunainen ja kosteanvaluva vulva
Pimppi-karvojen ajelu ainakin itselle on aivan nou-nou. Siitä seuraa vain inhottava pistelevä sänki, ihon ärtymistä ja näppyjä, jotka eivät ole kovin eroottisia.
Tuuhea fullbush on paras, vaikka mistään ei enää löydy. Jos jostain löytyisi sheivaamatonta, olen heti käytettävissä. Mitä karvaisempaa, sen parempaa. Mutta nykytilanteessa kelpaa siistitytkin, kunhan karvoja on edes jonkun verran 🥰
Jos pk- seudulta löytyy kiharakarvaista, tai muuten vaan tuuheaa tussua, niin laitathan viestiä ha sovitaan treffit!
Aina luomu