Ja väliin pieni kevennys
Uutiset:
Niin kauan Nimara, kun sä et osta seksiä naisilta, niin on erikoista, että kollegoiden karvatilanne sua näin paljon kiinnostaa.
Mulla on luomupuska ja pysyy. Enemmän on ollut niitä, jotka ovat erikseen kehuneet karvoja kuin niitä jotka eivät tykkää.
Ja toivottavasti ne, joille se posliini on tärkeä niin kysyvät aina etukäteen. Multa ei ainakaan saa sen takia rahaa takaisin
Upeaa! Ja hienoa että kehuvat. Niin pitääkin :-)
Herättääpä aihe tunteita joissain Saatan olla laiska huora, vaikka mulla ei säärissä tai kainaloissa karvoja olekaan ja kiitorata jalkojen välissä. Posliiniks en usko ajavani itseäni koskaan, koska tykkään niistä vähistä karvoista enkä itseäni myöskään posliinina mainosta. On myös iho- tai karvalaatu sellainen, etten jokapäiväisellä ajelulla itsestäni sileää saisikaan (tai sit en osaa ja oon laiska).
Anyway, mulla on kokemusta sekä pienen kaupungin että Helsingin saleista/uimahalleista ja kyllä se posliinius tosiaan leviää kaupungeista, mutta mun näkemyksen mukaan karvat ja kiitoradat on yleistyny.
Ja väliin pieni kevennys
Ryobin akku pensasleikkuri mukaan visiitille🤣🤣
Onpas paljon todella lapsellisia pellejä täällä
Onpas paljon todella lapsellisia pellejä täällä
Totta,koitetaan ryhdistäytyä
Ihanaa, että luin tätä ketjua. Alalle palaavana olen miettinyt, pitääkö alkaa sheivata pillukarvoja, vaikka vihaan sheivaamista yli kaiken. Tämän ketjun perusteella vaikuttaa, että yllättävän moni itse asiassa jopa toivoo niitä karvoja. Ei ole ihan täysin luomupusikko itsellänikään, mutta trimmattu.
Ihanaa, että luin tätä ketjua. Alalle palaavana olen miettinyt, pitääkö alkaa sheivata pillukarvoja, vaikka vihaan sheivaamista yli kaiken. Tämän ketjun perusteella vaikuttaa, että yllättävän moni itse asiassa jopa toivoo niitä karvoja. Ei ole ihan täysin luomupusikko itsellänikään, mutta trimmattu.
Omasta mielestäni siisti karvakolmio jalkovälissä on ihan söpö.