Dee Deen priva.
Voi luoja se pappa on sekaisin.
Mitä ne siellä vanhainkodissa oikein syöttää?
Voi luoja se pappa on sekaisin.
Mitä ne siellä vanhainkodissa oikein syöttää?
Uutiset:
Ex-kyykkärin kommentti punarepun yhteydessä. Pitkäaikainen sekakäyttö on kyllä tehnyt tehtävänsä.
Jo toinen jonka elämä pyörii mun ympärillä
Mielenkiintoista on se ettei sinun kommenttia toisen PT:n rapsaketjuun ole jo poistettu. Herätys siellä moderoinnissa.
^ Ihan ensimmäinen sääntö pitäisi olla täälläkin kuten oli Wörkilläkin ettei toiset pt:t saa kirjoittaa toisista hutsuista kertoviin rapsaketjuihin mitään.
Lihavat eivät ole leppoisia vaikka niin laulussa kerrotaankin.No se on noista sun kirjoituksista käynnyt harvinaisen selväksi..
miksei voisi avata uutta lankaa rumimmat turskien bokserit tai kalsarit. Siihen kaikki seksintappajat yhteen hihnaan. Etenkin romanttiset pitkät kalsarit.
Koska workillä kerran oli turskan kalsarit. Niissä oli n.10cm pitkä ja 3cm leveä paska runtu.
Please, ei enää.
Yritän vieläkin unohtaa sen näyn. Ryyppään muistia pois.
Siis aikuinen mies ei persettään osaa puhdistaa.
Vittu sitä hanuria vaan kertaalleen kevyesti pyyhkästä. Se pestään. Vittumoista olla 69 nenä paskassa.
Ja sit kysellään että rimmaatko mun anusta?
(oho, mul meni roolit sekaisin. )
Onneksi en päässyt todistamaan koskaan tätä liiallisesta hanurisoitosta tullutta isoa tuhnua turskan alkkareissa. Ymmärrän, että noin väkivaltaisen näyn näkeminen voi järkyttää mieltä vakavasti ja aiheuttaa pysyvän trauman. Näin kerran pillun ja olen siitä lähtien käynyt terapiassa hakemassa siedätyshoitoa traumaa. Voin sanoa, että toimii. Mitä lähemmin pillua, tutkii, sitä vähemmän sitä pelkää.
Mutta jos olisin tiennyt, että opistolla on ammuttu kovilla, en olisi ikipäivänä ehdottanut mitään tämän suuntaista. 69. Paskaaks tässä, ei kiitos. No Trimming ass. Aasin rimmailut on muille.
^ Tosin kirjoitat että "Myöhemmällä haulla Facebookista"Sen lisäksi "rapsassa" mainittiin mm. terveydentilaan liittyvää asiaa, joka ei kuulu meille millään tavalla.
Eli eihän sillä ollut enää mitään merkitystä kun olit jo pannut.
Banana, sun meno on siis edelleen yhtä vastenmielistä kuin se on aina ollut. Sähän oot ennenkin hyväksikäyttänyt tyttöjä.
Susta pitäisi tehdä ihan oma julkinen varoitusketju, koska jutut kuulostaa vähän turhan samoilta edelleen. Ainoastaan Sole-kadun narkkien hehkutus taitaa nyt puuttua? Mutta muuten sun hommat ja käytös haiskahtaa edelleen siltä että pitäisi vain varoittaa muita.
Minulle on Facebookissa käynyt joskus niin, että se on ehdottanut minulle tapaamaani huoraa kaveriksi. Silloin on kumpikin tehnyt huonoa työtä turvallisuuden eteen. Stalkkaaminen onkin sitten jo ihan eri juttu.