Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Meni ohi aiheen (Off Topic)  (Luettu 46151 kertaa)

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #200 : Tammikuu 11, 2021, 20:55:51 »
19-vuotias on oikeasti tosi nuori. Jotkut voivat olla siinä iässä jo todella kypsiä, mutta kyllä tuon ikäiset yleisesti vielä hyvin beibejä ovat. Itse en olisi voinut kuvitellakaan tuossa iässä olleeni palveluntarjoaja. Enhän silloin edes tiennyt tällaisen olemassa olosta. Se varmasti suojeli paljolta. Kun tulee ikää, niin tulee myös itsevarmuutta ja selvyys muutenkin omista rajoista. Noin nuorella nämä asiat ovat helposti vielä keskeneräisiä ja hänelle voi tällaisesta toiminnasta olla haittaa. Jos olisin ostajan asemassa, niin valikoisin aikuisia naisia, jotka ihan oikeasti ymmärtävät valintansa seuraukset. Muuten varmasti kokisin itseni riistäjäksi.
Toki osa nuorista ihan oikeasti on kartalla itsensä kanssa ja tajuaa mitä ovat tekemässä. Tämä mielipiteeni perustuu itseeni ja omiin tuttuihini. Mielestäni olisi myös mukavaa, jos ei tarvitsisi olla niin salamyhkäinen ja tietyllä tapaa varuillaan. Itse pyrin varjelemaan henkilöllisyyttäni, mutta kyllähän se tietynlainen kaksoiselämä on henkisesti kuluttavaa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 11, 2021, 21:00:41 kirjoittanut VanDamme »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9166
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #201 : Tammikuu 11, 2021, 21:08:01 »
OffRoad: Olen 35v ja ihan kakara. En tiedä mikä minusta tulee isona. Mutta ei ainakaan maalari.

Elämäntarinani - https://www.youtube.com/watch?v=2WoVVSFz_nk
Kolmisen vuotta kulli kourassa itkitte Sanna Marinia. Minä itken nelisen vuotta Purraa.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 1210
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #202 : Tammikuu 11, 2021, 21:10:32 »
^Tarkoitatko, että 19-vuotias täysi-ikäinen ei olisi kykenevä myymään?

19-vuotias ei välttämättä ymmärrä vielä kaikkia seksinmyynnin kiemuroita, itsensä ja yksityisyytensä suojelusta alkaen.
Jokainen huora on omat oppirahansa maksanut tavalla tai toisella.
Seksin myynti on paljon muutakin kuin mennä sänkyyn sovittuna aikana ja levittää haaransa.

Tuon ikäisellä yhdistyy kaksi ominaisuutta. Kokemusta sekä oikeita toimintatapoja seksinmyynnin rutiineissa ei varmaan ole vielä syntynyt.
Sekä ikä, jossa maailman ja elämän hahmottaminen vielä vajavaista ja hakusessa.

Pitäisin itse kovin tärkeänä suojella nuoria ja noviiseja. Sen sijaan, että hyväksikäytetään nuoruuden naiiviutta, kohdeltaisiin heitä hyvin.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9166
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #203 : Tammikuu 11, 2021, 21:29:25 »
Banana, sun meno on siis edelleen yhtä vastenmielistä kuin se on aina ollut. Sähän oot ennenkin hyväksikäyttänyt tyttöjä.

Susta pitäisi tehdä ihan oma julkinen varoitusketju, koska jutut kuulostaa vähän turhan samoilta edelleen. Ainoastaan Sole-kadun narkkien hehkutus taitaa nyt puuttua? Mutta muuten sun hommat ja käytös haiskahtaa edelleen siltä että pitäisi vain varoittaa muita.

He älä viitsi! Olet vain kateellinen ja katkera kun nuoret kauniit ja sirot tytöt vie näin Korona aikana suuremmalla hinnallakin sun pokat. Ja tähän alle on nyt ihan turha kirjoittaa että "kyllä asiakkaita riittää", koska sun kirjoituksesta huomaa erittäin nopeasti että vanhalla lihavalla akalla näin Korona aikaan flaksi ei käy vaikka hinta olisi paljon pienempi.

Hei älä viitti. Olet vain vanha ja säälittävä runkkari. Katkerana itket kun Korona aikana Liftit ja kaikki muut yhtä komeat kalsarimallit saa ilmaista pillua. Sun kirjoituksista huomaa että saat viikkorahaa äiteeltä, joten turha täällä esittää rahamiestä. Kaikki huomaa erittäin nopeasti että tuollainen vanhalle kalalle haiseva veneentappi ei ole pillua nähnyt kahteenkymmeneen vuoteen. Flaksi kävis jos olisit komea, nuori ja sun monitoimityökalu olisi peukaloasi suurempi.

Eikös ollutkin nätisti sanottu  :inlove:
Kolmisen vuotta kulli kourassa itkitte Sanna Marinia. Minä itken nelisen vuotta Purraa.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 1210
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #204 : Tammikuu 11, 2021, 21:47:41 »

Hei älä viitti. Olet vain vanha ja säälittävä runkkari. Katkerana itket kun Korona aikana Liftit ja kaikki muut yhtä komeat kalsarimallit saa ilmaista pillua. Sun kirjoituksista huomaa että saat viikkorahaa äiteeltä, joten turha täällä esittää rahamiestä. Kaikki huomaa erittäin nopeasti että tuollainen vanhalle kalalle haiseva veneentappi ei ole pillua nähnyt kahteenkymmeneen vuoteen. Flaksi kävis jos olisit komea, nuori ja sun monitoimityökalu olisi peukaloasi suurempi.

Eikös ollutkin nätisti sanottu  :inlove:

Jestas sun kanssa. 😂 Kuules   :whipping:
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #205 : Tammikuu 11, 2021, 22:30:36 »
Minä en nyt oikein ymmärrä noita puolusteluja jotta uteliaisuus olisi ok. No kun ei ole. Nyt ollaan anonyymisuuden peruslähteillä ja uteliaisuus ei ole hyve. Se on pahe. Ovi sulkeutuu selän takana ja silloin molempien osapuolien kiinnostus toiseen osapuoleen alkaa hälvetä pillu/kullihuurujen pikku hiljaa hälvetessä. Juuri ja juuri sen kiitosviestin ehtii siinä sumeudessa laittamaan ja sitten onkin jo matka kohti uusia seikkailuja.

Selittäjien on aivan turha takertua stalkkaus sanan analysointiin. Toisen anonyymiteettiä kunnioitetaan. Yksityiskohdat unohdetaan.

Bananan selitykset on bananan selityksiä. Höpö höpöä. Jos olet sen kerran tarkistanut, se riittää. Ei se portsarikaan ryhdy seuraavana päivänä tarkastelemaan facesta jotta tulikohan se böönä siskonsa papereilla. Ei.

Anonymiteetti. Kunnioitus. 
☮️and💟

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 493
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #206 : Tammikuu 11, 2021, 22:32:44 »
Kuinka moni 19-vuotiaana on ymmärtänyt tekojensa seuraukset?

No mutta hei, äänioikeuden myötä tulee vastuu päätöksistään, halusi sitä tai ei.


19-vuotias ei välttämättä ymmärrä vielä kaikkia seksinmyynnin kiemuroita,...

Pitäisin itse kovin tärkeänä suojella nuoria ja noviiseja. Sen sijaan, että hyväksikäytetään nuoruuden naiiviutta, kohdeltaisiin heitä hyvin.


Hyvin minusta Banana tätä naista on kohdellut: x3 kukka kämmenellä

Tilasin hänet hotelliin vaikka pyysi 3 kertaa enemmän kuin muut. Pitää kyllä sanoa että oli kyllä sen arvoinen.

Ehkä tää on huorien uusi suunta. Löytyy usea enemmän tai vähemmän höveliäästi tunnistetietojaan jakava suomisussu.

_
dijon on sinappi



Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #207 : Tammikuu 11, 2021, 22:47:33 »
Tällä foorumilla viedään ihan muita turskia kuin Bananaa. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. ;D

Onko tämä niinku silleen, että jengi kerää materiaa varastoon ja sit ku erehtyy julkaisemaan jotain, niin tulee hyökkäys?

Olen verrattain uusi, niin opiskelen tätä palstan tekniikkaa

Saattaa olla noinkin joidenkin kohdalla. Mutta jos vähän provoan, niin viejiä pillufoorumilla ovat huorat ja paljon rapsaavat, vietäviä taas puudelit ja valkoritarit.

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #208 : Tammikuu 11, 2021, 23:02:36 »
^ Tää on vähä niinku mitä seuranu, niin silleen, että täällä kirjoittaa joko äärifeminiinit tai äärimaskuliinit eikä sellaisia oikein neutraaleja kirjoittajia paljon ole. Ylilääkäri ja Turskapappa nyt tulee ensimmäisenä mieleen poikkeuksina. Muitakin on.

Sit jos sä joskus purkaannut ku vituttaa joku niin heti leimaantuu johonkin ääripäähän. Se nyt on vaan se hetki ja bye gones.

Vituttaahan kaikkia joskus.

Herkästi varmaan ajautuu siihen puolusteluun ja se sit taas ei johda kuin ääriajatteluun

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #209 : Tammikuu 12, 2021, 00:03:29 »
^ Tosin kirjoitat että "Myöhemmällä haulla Facebookista"

Eli eihän sillä ollut enää mitään merkitystä kun olit jo pannut.

Tarkistin kaksi kertaa...

Eli meinaatko, että tarkistit paperit kaksi kertaa ennen panemista - siis tyttö istui siinä vieressä ja katselitte muina miehinä hänen siviiliprofiiliaan sun puhelimesta? Joo voin kuvitella, että oli molemmista ihan hemmetin ok tehdä se noin.

En tiedä onko tuo vähemmän ällöä (lue sadistista) kuin kyttäillä kahteen kertaan jälkikäteen hupakon lomakuvia. Toivoa sopii, että homma pysyy sulla käpälässä kun nimet ja muut on tiedossa.

Mutta voihan tästä jotain oppia toisinkin päin. Jos tämän muijan oma privaattielämä on hänelle itselleen noin halpaa niin paljonkahan pokan yksityisyys siinä leikissä painaa.

Molemmille teille: ei jatkoon.

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #210 : Tammikuu 12, 2021, 00:42:30 »
Ei kannata olla kovin naiivi ja ajatella että ihmiset eivät googlettele nykymaailmassa. Some sovellukset stalkkaavat ihan automaattiseati jopa. Lakikikin on nykyään aivan totaalisesti jäljessä reaalimaailmaa.

Ollaan mielummin iloisia että Suomessa 18 vuotiaita pidetään vasta naisina, "isossa maailmassa" 18 vuotias on usein tehnyt jo lapsia katraan.

Kaikki henkilötietojen jne. julkistaminen sen sijaan on täysin tuomittavaa.

« Viimeksi muokattu: Tammikuu 12, 2021, 00:45:21 kirjoittanut Pioneeri »
Aina etsimässä

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #211 : Tammikuu 12, 2021, 01:53:32 »
Hyihyi.

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 239
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #212 : Tammikuu 12, 2021, 07:11:05 »
Jos olet sen kerran tarkistanut, se riittää.


Katsoin ekan kerran niin nopeasti, että ajattelin katsoinko edes oikein.

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 239
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #213 : Tammikuu 12, 2021, 07:13:27 »
^Tarkoitatko, että 19-vuotias täysi-ikäinen ei olisi kykenevä myymään?

19-vuotias ei välttämättä ymmärrä vielä kaikkia seksinmyynnin kiemuroita, itsensä ja yksityisyytensä suojelusta alkaen.


Tyttö tietysti huomasi että minuun voi luottaa!

Poissa hb1

  • Full Member
  • Viestejä: 110
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #214 : Tammikuu 12, 2021, 09:23:30 »
Uteliaisuus ei ole tietenkään pahe. Tiedon etsiskely ja uuden löytäminen on kuitenkin se mikä vie ihmisen apinan ohi.

Mikä on luonnollisesti pahe, tai jopa rikos, on jos käyttää uteliaisuuttaan löytämiään tietoja hyökkäävään sävyyn jossakin.

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #215 : Tammikuu 12, 2021, 11:21:52 »
Taitaa meikäläisen ulosanti olla kryptistä.

Jos kävisin pt:n luona, en haluaisi hänen tutkivan jälkikäteen uteliaisuuttaan minua. Jos olisin pt, en ottaisi yhtään tämän ketjun uteliasta asiakkaaksi mistään rahasta.
☮️and💟

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 780
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #216 : Tammikuu 12, 2021, 12:14:11 »
Taitaa meikäläisen ulosanti olla kryptistä.

Jos kävisin pt:n luona, en haluaisi hänen tutkivan jälkikäteen uteliaisuuttaan minua. Jos olisin pt, en ottaisi yhtään tämän ketjun uteliasta asiakkaaksi mistään rahasta.
Ja jos nämä henkilötiedot ja profiilitiedot itselle "vahingossa" päätyisivät, niin miksi ihmeessä se pitää kertoa rapsassa palveluntarjoajan terveystietojen kanssa?

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 239
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #217 : Tammikuu 12, 2021, 16:17:10 »
Taitaa meikäläisen ulosanti olla kryptistä.

Jos kävisin pt:n luona, en haluaisi hänen tutkivan jälkikäteen uteliaisuuttaan minua. Jos olisin pt, en ottaisi yhtään tämän ketjun uteliasta asiakkaaksi mistään rahasta.
Ja jos nämä henkilötiedot ja profiilitiedot itselle "vahingossa" päätyisivät, niin miksi ihmeessä se pitää kertoa rapsassa palveluntarjoajan terveystietojen kanssa?

Koska kilpailevat vosut jolta hän vie markkinat haukkuu siroa tyttöä josta minä kerron narkkariksi!

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4041
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #218 : Tammikuu 12, 2021, 16:26:06 »
^ Itse sain Bananan alkuperäisestä tekstistä tuon vaikutelman.
Modet muokkasivat rapsasta karkeimmat pois.
Saitin Bud Spencer

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9166
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #219 : Tammikuu 12, 2021, 16:47:11 »
Taitaa meikäläisen ulosanti olla kryptistä.

Jos kävisin pt:n luona, en haluaisi hänen tutkivan jälkikäteen uteliaisuuttaan minua. Jos olisin pt, en ottaisi yhtään tämän ketjun uteliasta asiakkaaksi mistään rahasta.
Ja jos nämä henkilötiedot ja profiilitiedot itselle "vahingossa" päätyisivät, niin miksi ihmeessä se pitää kertoa rapsassa palveluntarjoajan terveystietojen kanssa?

Koska kilpailevat vosut jolta hän vie markkinat haukkuu siroa tyttöä josta minä kerron narkkariksi!

Ota nyt se pää omasta perseestäsi ulos ja haistele välillä jotain muutakin kuin omaa paskaa.
Mulla on sexworkin ajoilta täysin samanlaisia kokemuksia sun rapsaamista mimmeistä, joihin Venla tuolla vähän viittasi. En päästänyt kynnystä pidemmälle kun silmät pyöri päässä.
Meillä oli yhteenaikaan sellainen sanonta "jos banana rapsaa, älä tapaa"

Sinä, siis juuri sinä levittelit Devilprincessan terveyteen liittyviä asioita ja tunnistettavia tuntomerkkejä jotka moderaattori joutui poistamaan rapsastasi.
Onko sulla kusta päässä vai oletko rehellisesti noin idiootti?

Sinä ihan omin kätösin tuon rapsan kirjoitit ja yksityisiä tietoja levittelit. Miksi?
Kolmisen vuotta kulli kourassa itkitte Sanna Marinia. Minä itken nelisen vuotta Purraa.