19-vuotias on oikeasti tosi nuori. Jotkut voivat olla siinä iässä jo todella kypsiä, mutta kyllä tuon ikäiset yleisesti vielä hyvin beibejä ovat. Itse en olisi voinut kuvitellakaan tuossa iässä olleeni palveluntarjoaja. Enhän silloin edes tiennyt tällaisen olemassa olosta. Se varmasti suojeli paljolta. Kun tulee ikää, niin tulee myös itsevarmuutta ja selvyys muutenkin omista rajoista. Noin nuorella nämä asiat ovat helposti vielä keskeneräisiä ja hänelle voi tällaisesta toiminnasta olla haittaa. Jos olisin ostajan asemassa, niin valikoisin aikuisia naisia, jotka ihan oikeasti ymmärtävät valintansa seuraukset. Muuten varmasti kokisin itseni riistäjäksi.
Toki osa nuorista ihan oikeasti on kartalla itsensä kanssa ja tajuaa mitä ovat tekemässä. Tämä mielipiteeni perustuu itseeni ja omiin tuttuihini. Mielestäni olisi myös mukavaa, jos ei tarvitsisi olla niin salamyhkäinen ja tietyllä tapaa varuillaan. Itse pyrin varjelemaan henkilöllisyyttäni, mutta kyllähän se tietynlainen kaksoiselämä on henkisesti kuluttavaa.
Toki osa nuorista ihan oikeasti on kartalla itsensä kanssa ja tajuaa mitä ovat tekemässä. Tämä mielipiteeni perustuu itseeni ja omiin tuttuihini. Mielestäni olisi myös mukavaa, jos ei tarvitsisi olla niin salamyhkäinen ja tietyllä tapaa varuillaan. Itse pyrin varjelemaan henkilöllisyyttäni, mutta kyllähän se tietynlainen kaksoiselämä on henkisesti kuluttavaa.