Otetaanpa nyt ja tehdään asiat selväksi. Minä kysyin tytöltä vain onko hän kyllä varmasti yli 18 vuotta.
Tyttö valitsi ITSE heti näyttää minulle henkilöllisyys paperinsa, koska ilmeisesti hän luotti minuun.
Erittäin monet huomaa nopeasti että minuun voi kyllä luottaa.
Nopeasti laskin että hän taitaa kyllä vissiin olla 19 vanha niin kuin väitti.
Katsoin myös heti mitä hänen nimellä löytyy, ja Facebook sivussa oli saman tytön kuva,
joten hänellä EI ollut siskon tai kaverin paperit lainassa.
Tästä varmistin vain että en varmaan osta seksiä alaikäiseltä.
Myöhemmin kävi mielessä että katsoinkohan varmasti oikein, ja tarkistin vielä toisenkin kerran.
Rapsassa kerroin mitä myös hänen ilmoituksessakin näkyy. Ilmoitus... missä KASVOTKIN ja kaikki muutkin näkyy.
Koska hän on todella siro pieni neiti niin ajattelin että joku varmaan luulee että hän on joku narkkari,
joten kerroin myös MIKSI hän oli niin siro. SEN olisi ehkä... ihan totta kyllä... voinut jättää pois.
Aika usein huomaa kun tytöt saapuvat mikä rekisterinumero heillä on autossa, mikä nimi on ovessa,
mikä nimi on jossain laskussa pöydällä tai mikä on hänen nimensä on kun oma Facebook sivu on jäänyt auki.
Tämmöistä on tapahtunut yli 20 vuotta SO WHAT! Olenko jonkun mielestä jotain tehnyt?
Rekisterinumeron perusteella saisi nopeasti selville myös kuka olisi lainannut auton tytölle,
mutta kun sekään EI kiinnosta. IP osoitteenkin mukaan voisi usein (kuin vain ymmärtää miten) saada selville myös paljonkin asioita,
mutta sekään EI kiinnosta! EI... kiinnosta!
Jos nyt joku sairas todellakin luulee että minä haluaisin KÄYTTÄÄ näitä tietoja mitä
minä vahingossa nähnyt tai jotkut tytöt on kertonut, niin hänen pitäisi kyllä muuttaa lääkitystä.
Minkä IHMEEN takia minä käyttäisin tietoja mitä minä olen vahingossa saanut tietää tai joku tyttö tahallaan kertonut minulle? MINKÄ takia?
Pistäkää minulle yksityisviesti, koska pyydän moderaattorin sulkea tämän topic:in.