Edelleenkään et ymmärrä, että puhut vain omista toimintatavoistasi yleistäen koskemaan ne myös muita sihteereitä.
Tuliko sinulle lainkaan mieleen että kun tulet tänne kertomaan, mitä asiakas saa kysyä ja tehdä ja mitä ei sinun kriteeriesi mukaan, niin Yuli olisi saattanut kirjoitustesi vuoksi menettää potentiaalisia yhteydenottoja ja olisit näin haitannut kollegasi bisneksiä?
Omasta mielestäni minä nimenomaan hyväksyn sen, että kaikki tekevät niin kuin itselleen parhaaksi näkevät, mutta yleiset käytöstavat on valittava niin, että ne sopivat valtaväestölle.
Ryhmää 1 haittaa se, että heidän yhteystietojaan jaetaan "väärissä" paikoissa. Ryhmä 2 sen sijaan nauttii siitä.
Jos yhteystietoja jaetaan yleisesti, niin se on ryhmälle 2 edullista, mutta ryhmälle 1 epäedullista, ja ryhmän 1 jäsenet eivät voi tehdä mitään parantaakseen omaa tilannettaan, vaan heidän on pakon edessä taivuttava mahtumaan muottiin, johon he eivät sovi.
Jos yhteystietoja ei jaeta yleisesti, niin se on ryhmälle 1 edullista, mutta ryhmälle 2 epäedullista. Ryhmän 2 jäsenet voivat kuitenkin itse parantaa omaa tilannettaan. Sinä Nimara näytät itse erinomaista esimerkkiä tästä, osaat markkinoida palveluasi ja rakentaa itsellesi näkyvyyttä todella taitavasti. Pidät yllä omia nettisivujasi, ilmoittelet ja keskustelet aktiivisesti, ja laitat numerosi näkyviin joka paikkaan. Minä en edes ole asiakkaasi, ja minulle on silti selvää, että voisin suositella sinua ja antaa puhelinnumerosi seksipalveluita tarvitsevalle tuttavalleni.
Yleinen käytöstapa on muodostettava niin, että mahdollisimman vähät varpaat tulevat astutuiksi, joten sen vuoksi tulisi siis välttää toisten ihmisten yhteystietojen jakamista omin päin.