Karvat on ihan ok mutta posliini on kyllä mun mieleen.
Uutiset:
Kyllä mulle ainakin kunnon karvanen pillu on vastustamaton ja en edes osaa sanoa ei, jos sellainen levitetään eteen.
Jännä miten se oli normaalia 90-luvulla ja pitkälle 2000-lukuakin, mutta nyt ei enää kiinnostaMikään ei oo "parempaa" kun kusen polttamat pillun karvat, jotka yhtyvät paskan raiskaamiin perskarvoihin
Mielestäni tää on asia, jossa omat mielipiteetkin vaihtelee. Tussu on kiihottava ja niin on posliinikin. Paras mauste on kuitenkin se nainen itse.Samaa mieltä. Itse vielä kiihotun kun karvoituksessa on pillun tuoksu. Se ei ole likaa, vaan se tuoksu, joka ei lähde pesemällä pois.
Mielestäni tää on asia, jossa omat mielipiteetkin vaihtelee. Tussu on kiihottava ja niin on posliinikin. Paras mauste on kuitenkin se nainen itse.Samaa mieltä. Itse vielä kiihotun kun karvoituksessa on pillun tuoksu. Se ei ole likaa, vaan se tuoksu, joka ei lähde pesemällä pois.
Itse tykkään pitää karvat mutta vähän siistin lyhyemmäksi. Sheivaaminen ärsyttää ihoa ja altistaa mm. kondyloomatartunnoille (kumi suojaa vain noin 70 %).
Lisämaksusta postillähetysItse tykkään pitää karvat mutta vähän siistin lyhyemmäksi. Sheivaaminen ärsyttää ihoa ja altistaa mm. kondyloomatartunnoille (kumi suojaa vain noin 70 %).
Höh, arvaa tulinko muna pystyssä pillukarvojen perässä, mutta PETTYMYS!!
Muistan turkkilaisen ( ei hupakko, ei muslimi) naisen jolla oli koskematon tumma pimppikarvoitus. Aivan taivaallinen.
Tuuhea, runsas, ajelematon häpykarvoitus naisella on aina se paras ja kiihottavin! Nam!