Kyllä naisella pitää tuhero olla, Se on paljon kiihottavampi ku posliini.ihana työntää naama karvojen keskelle märkään loveen
Uutiset:
Tykkään kovasti mun nykyisestä tyylistä, että brassivahauksessa jätetään kummulle enemmän kuin pelkkä kiitorata. Huulet säilyy kuitenkin ihanan sileinä eikä tarvitse sheivailla 😊
Tykkään kovasti mun nykyisestä tyylistä, että brassivahauksessa jätetään kummulle enemmän kuin pelkkä kiitorata. Huulet säilyy kuitenkin ihanan sileinä eikä tarvitse sheivailla 😊
Tuo on mukava ja kiihottava .... tuossa pystyy ottaa tupsusta kiinni ja nostaa/ painaa väjän ylöspäin, näin saa klittaa vähän paljaaksi ja kielellä pääsee koittamaan...
Kaunis pillu on mun mielestä sellainen täysin ajelematon turpeilla häpyhuulilla ja klitoriksella. Karvojen tulee olla tummat, lähes mustat.
En ole sheivannut 35 vuoteen, eikä mulla edes ole tuuheat karvat eivätkä kasva nopsaan ja ne haituvat jotka onnistuu pitkiksi venymään saa napsaistua fiskarsseilla lyhyemmiksi. Miehilläkin karvoitus alaosastolla saa olla tuuhea ja tumma. Ei ole mitään kiihottavampaa kuin kookas kalu joka kohoaa kohti taivasta karvoituksen seasta.