Iki-ihanan Ilona Tequilan illallisvieraana hyvässä ravintolassa viinin kera.
Uutiset:
Tequilapullon ääressä Ilonan ja Anniinan. Yhdessä tai erikseen
Myöksin kalastusseura LauraLo:sta haaveilen
Oliskohan liikaa pyydetty että ne kaikki tulisi samaan paikkaan ja katottais mitä tapahtuu? 🤩🙈
Oliskohan liikaa pyydetty että ne kaikki tulisi samaan paikkaan ja katottais mitä tapahtuu? 🤩🙈
Nyt hei vähän itsesuojeluvaistoa Siellä kylmässä teollisuushallissa takistasi olisi vuorikin revitty, lompakosta vaan kuoret jäljellä, sinua olisi kidutettu korttien tunnuslukujen saamiseksi ja tilisi olisi tyhjennetty. Sitten ne olisi asetelleet vääntyneet kakkulat nätisti nenällesi ja uhanneet laittaa videomateriaalia vaimollesi tai myydä mopopoikien sisäköksi, jollet kirjoita positiivista rapsaa Sketsi Saitille.
^ totta, on toikin yksi mahdollinen tapahtumien kulku 😂 Ei kuitenkaan se mikä mulla tuli ensimmäisenä mieleen. 😜
Hih, mä kanssa luulen, että jos minä, Anniina ja LauraLo päädyttäisiin samaan paikkaan pitämään hauskaa, ei tarvittaisi pahoinpitelyä tai kylmiä tehdashalleja, mutta timantin metsästystä siellä voisi olla - ja lompakot toki saattaisivat keventyä, mutta se olisi sen arvoista....🙈😘❤
Hih, mä kanssa luulen, että jos minä, Anniina ja LauraLo päädyttäisiin samaan paikkaan pitämään hauskaa, ei tarvittaisi pahoinpitelyä tai kylmiä tehdashalleja, mutta timantin metsästystä siellä voisi olla - ja lompakot toki saattaisivat keventyä, mutta se olisi sen arvoista....🙈😘❤
Samoin, paitsi että LauraLo:ta en ole tavannutTequilapullon ääressä Ilonan ja Anniinan. Yhdessä tai erikseen
Myöksin kalastusseura LauraLo:sta haaveilen
Tää on hyvä lista, mulla on ihan sama