Tänään mietin lämminhenkistä hetkeä erään espoolaisen söpöliinin kanssa, kera havaijilaisen hieronnanVoisin kuvitella että puhut minusta, mutta espoolaisuus ei täsmää.
Uutiset:
Tänään mietin lämminhenkistä hetkeä erään espoolaisen söpöliinin kanssa, kera havaijilaisen hieronnanVoisin kuvitella että puhut minusta, mutta espoolaisuus ei täsmää.
Tänään mietin lämminhenkistä hetkeä erään espoolaisen söpöliinin kanssa, kera havaijilaisen hieronnan
Ei niin. Avatarkuvan perusteella arvioisin että olet Vantaalta.Tänään mietin lämminhenkistä hetkeä erään espoolaisen söpöliinin kanssa, kera havaijilaisen hieronnanVoisin kuvitella että puhut minusta, mutta espoolaisuus ei täsmää.
Kiitos, kukaan ei ole koskaan sanonut mulle mitään näin ihanaa.Ei niin. Avatarkuvan perusteella arvioisin että olet Vantaalta.Tänään mietin lämminhenkistä hetkeä erään espoolaisen söpöliinin kanssa, kera havaijilaisen hieronnanVoisin kuvitella että puhut minusta, mutta espoolaisuus ei täsmää.
Kiitos, kukaan ei ole koskaan sanonut mulle mitään näin ihanaa.
Vantaa tai Mordor, onko niillä juurikaan eroa muuta kuin nimi?Kiitos, kukaan ei ole koskaan sanonut mulle mitään näin ihanaa.
Itse sanoisin, että kuvasi perusteella olet kotoisin Mordorista tai Rautapihasta.
Vantaa tai Mordor, onko niillä juurikaan eroa muuta kuin nimi?Kiitos, kukaan ei ole koskaan sanonut mulle mitään näin ihanaa.
Itse sanoisin, että kuvasi perusteella olet kotoisin Mordorista tai Rautapihasta.