Otsikossa on aihe. Sildenafil aiheuttaa ainakin itselleni jo 25mg annoksena päänsärkyä ja tukkoisuutta nenässä. Tämä on vähän ikävää, sillä olen varsinkin hupakoidessa niin tottunut sinisen pillerin käyttöön, että heitän varmuuden vuoksi aina puolikkaan pillerin huuleen ennen kuin tapaan palveluntarjoajia. Tottumuskysymys tietysti ja voisin varmaan totutella eroonkin erektiolääkkeestä, mutta sen tuoma varmuus ja mukava kihelmöinti puntissa on muodostunut osaksi maksuseksikokemustani, joten sildenafilin haittavaikutuksia on mielestäni parempi yrittää lievittää kuin päästä erektiolääkkeestä kokonaan eroon.
Olen itse päätynyt käyttämään kombinaatiota 400mg ibuprofeiini + 5mg desloratadine sinisen pillerin kanssa. Kun heitän kaikki tropit huuleen samaan aikaan, tämä tuntuu helpottavan sekä hedaria että ennen muuta limakalvojen turpoamisesta syntyvään tukkouisuuden tunnetta nenän limakalvoilla. Ja punoituskin vähenee.
Onko kanssatovereilla omaa kikka kakkosta näihin vaivoihin?
Olen itse päätynyt käyttämään kombinaatiota 400mg ibuprofeiini + 5mg desloratadine sinisen pillerin kanssa. Kun heitän kaikki tropit huuleen samaan aikaan, tämä tuntuu helpottavan sekä hedaria että ennen muuta limakalvojen turpoamisesta syntyvään tukkouisuuden tunnetta nenän limakalvoilla. Ja punoituskin vähenee.
Onko kanssatovereilla omaa kikka kakkosta näihin vaivoihin?