Oho, tänne kirjoittaneet naiset ovat kunnon eloveenoja minuun verrattuna.... Minulle on laitettu keskikokoiset/isot kuitenkin luonnollisen näköiset silikonirinnat. Sitten on tehty myös bbl. Eli imetty rasvaa reisistä ja keskivartalosta ja siirretty peppuun. Extra-rasvaa ei ollut kummoisesti, joten tämäkin tulos on luonnollinen ainakin omaan silmääni. Botoxia käytän otsassa ja huulissa sekä poskissa on täyteainetta. Nämä toteutettu hienovaraisesti, enkä usko että tuntematon niitä bongaa. Toki esim kaverit huomasivat eron, kun noita aloin käyttämään. Sitten on vielä valkaistut hampaat, laminoidut kulmat ja hiusten tuuhennokset. Hiustenväri, ihonväri ja ripset ovat omat. Muu sitten enemmän tai vähemmän feikkiä. Kuulostaa hurjalta listalta, mutta tosiaan kaikki operaatiot ovat hienovaraisesti ja hyvällä maulla toteutettu. Itse pidän lookistani enemmän näillä kohennuksilla. Ainoa huono puoli on, että pistoshoitoihin, hiusten tuuhennoksiin ja hampaiden valkaisuun jää pahasti koukkuun. Rypyttömästä otsasta ja vähän muhkeammista poskista ja huulista tulee normaali, eikä se oma luonnollinen ja ihan sellaisenaan hyvä lookki enää tunnukaan omalta. Toisaalta noissa pistoshoidoissa tarvitsee käydä vain kerran (tai pari) vuodessa. Mutta melkoisesti menee rahaa vuositasolla näihin kohennuksiin. Aikaisemmin oli muuten vielä värjätyt hiukset ja ripsien pidennykset. Niistä sentään olen luopunut.