Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä sinua huolestuttaa?  (Luettu 1508 kertaa)

Poissa DeiDei

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä sinua huolestuttaa?
« Vastaus #40 : Tammikuu 11, 2025, 20:07:38 »
Ymmärrettävää, mulla oli myös toinen koirista sairaana pitkän aikaa. Niin monia tuhansia meni täälläkin päässä. Piikin sai lopulta koska sairaus eteni. Toinen koiruli edelleen pirteänä mutta näkee että kaipaa kaveriaan. Lemmikki kannattaa vakuuttaa jo pentuna mutta aikuista ei voi tietyn iän jälkeen enää.

Tutkimukset ja hoidot on jäätävän hintaisia eläimillä kun vertaa ihmiseen.

Mitäs tuommoinen piikki maksaa?

Ja sitten huoleen. Lapanen innoissaan turisi jo uudesta EU- tukipaketista, tällä kertaa puolustukseen liittyvästä.
Jos paketille käy niinkuin niille aina käy, niin en itse ole kovinkaan innoissani siitä että esim. Espanjan puolustusta rahoitetaan suomalaisen veronmaksajan rahoilla.

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #41 : Tammikuu 11, 2025, 20:47:27 »
Rauli kissa löytyi alunperin roskiksesta. Silloinen kultsu sanoi että ihan kuin roskakatoksesta olisi kuulunut jotain. Siellä se pikku pallero oli roskiksessa, muovipussin sisällä. Heti ensimmäisenä yönä kusi mun tyynylle ja paskoi silloisen kultsun jalkopäätyyn.

Tiesin että meistä tulee parhaat ystävät.

Rauli ❤️
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Penaattori

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #42 : Tammikuu 11, 2025, 21:46:07 »
Ymmärrettävää, mulla oli myös toinen koirista sairaana pitkän aikaa. Niin monia tuhansia meni täälläkin päässä. Piikin sai lopulta koska sairaus eteni. Toinen koiruli edelleen pirteänä mutta näkee että kaipaa kaveriaan. Lemmikki kannattaa vakuuttaa jo pentuna mutta aikuista ei voi tietyn iän jälkeen enää.

Tutkimukset ja hoidot on jäätävän hintaisia eläimillä kun vertaa ihmiseen.

Ja sitten huoleen. Lapanen innoissaan turisi jo uudesta EU- tukipaketista, tällä kertaa puolustukseen liittyvästä.
Jos paketille käy niinkuin niille aina käy, niin en itse ole kovinkaan innoissani siitä että esim. Espanjan puolustusta rahoitetaan suomalaisen veronmaksajan rahoilla.
No nyt ei ole sentään Sanna päättämässä suomalaisten veronmaksajien rahoista.
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa DeiDei

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #43 : Tammikuu 11, 2025, 21:50:37 »
^ Ei. Vaan bileprinsessan takuumies Lapanen ja se tässä huolestuttaakin.