No kerro, että missä asiassa se tarkalleen on ollut oikeassa. Myös pitävät perustelut 😁
Hei. Tänään rekannu😁
Uutiset:
No kerro, että missä asiassa se tarkalleen on ollut oikeassa. Myös pitävät perustelut 😁
Olen myös kehottanut sinua googlettamaan käsitteen naisviha, sillä se on mielestäni helpoin tapa tutustua aiheeseen.Ai no nyt löytyi. Googlella. Kiitos vinkistä.
No, jopas täällähän on taas säpinää. "NiinaK":n ehkä kannattaisi hieman tiivistää tekstiään jotta sen mahdollinen sanoma avautuu paremmin lukijalle.Sinun sivupersoonasihan se on. Kenellä on aikaa tuollaiseen? Ihme juttu
Ja tämä ihme Reynhard, come on..
Menkää nyt vaikka yhdessä "NiinaK:n kanssa rassaamaan sitä venettä. Kohta se pitää nostaa muutenkin talviteloille.
Uhriutuminen onkin hyvä linja aikasi hyökättyä ja trollattua.En ole mitenkään uhriutunut. Kunhan vain mainitsin raivosta täällä. Jos luet Pekosen ja Kesavan tekstejä, niin niistä löytyy jonkin asteen uhriutumista. Ainakin minun mielestäni. Mutta sinä tietenkin teet omat johtopäätöksesi.
Uhriutuminen onkin hyvä linja aikasi hyökättyä ja trollattua.En ole mitenkään uhriutunut. Kunhan vain mainitsin raivosta täällä. Jos luet Pekosen ja Kesavan tekstejä, niin niistä löytyy jonkin asteen uhriutumista. Ainakin minun mielestäni. Mutta sinä tietenkin teet omat johtopäätöksesi.
Eiköhän täällä kaikki ole jo tehneet omat johtopäätöksensä.Uhriutuminen onkin hyvä linja aikasi hyökättyä ja trollattua.En ole mitenkään uhriutunut. Kunhan vain mainitsin raivosta täällä. Jos luet Pekosen ja Kesavan tekstejä, niin niistä löytyy jonkin asteen uhriutumista. Ainakin minun mielestäni. Mutta sinä tietenkin teet omat johtopäätöksesi.
Mitäs nyt, tämähän muuttuu vain hauskemmaksi. Ken leikin alkaa, se leikin kestäköön.Laitoin selityksen, toivottavasti mahdollisimman moni ehti lukea sen kun moderointi poisti sen alta aikayksikön.
Mitäs nyt, tämähän muuttuu vain hauskemmaksi. Ken leikin alkaa, se leikin kestäköön.Näyttää vähän siltä ettei pekosella hermo kestä.
Miksi olet nimennyt nikkisi kuin jonkun vanhan ...n?Näyttää vähän siltä ettei pekosella hermo kestä.