Jälleen meidän sakemanni on väärässä ja lässyttää omiaan tai pitäisikö sanoa että meidän multinikkeilijä valehtelee kun ei muutakaan osaa. Sokeakin on, kun on runkannut liikaa.No sähän tulit vasta jälkikäteen tänne lässyttämään modeille kun koko kärhämä oli jo suunnilleen taputeltu.Vähän lueskelin alusta, mut oli niin tylsää luettavaa ettei jaksanut. Ette saanut edes mitään kunnon kähinää aikaiseksi😁Hyvä se on jälkeenpäin tulla lässyttää. Olisit ollut myrskyn silmässä kun sivutolkulla lähti täyttä timanttia salaisiin kansioihin. Ja siitähän me sitten ihan todenteolla innostuttiin. Tiedä vaikka otetaan vielä jälkihiki.
Minä purhjehdin juuri myrskyn silmän aikaa mutta, kun kaikki, vittu ihan mitä tahansa kirjoitin, meni heti salaisiin kansioihin. Sitten panin pari päivää, latasin akut (kokeile sinäkin joskus. siis panemista) ja tulin takaisin. Vittu modet rappas vieläkin niin että roiskui, ja sitten mä aloitin sen itkemisen.
Seuraavalla kerralla kun piipität mulle TAAS DILDO PERSEESSÄ, niin laita faktat kuntoon. Kiitos ja mukavaa syksyä.