Kesavalle: Eli olet googlaillut asiaa ja sitten sitä on sinulle täällä yritetty selittää.
Googlailemalla löytää vaikkapa kummitusten olemassaoloa todistelevia linkkejä, mutta ei se vielä kummitusten olemassolosta faktaa tee.
Minä, Joey_t ja Letsmenoks. Kaikki hyvin ymmärrettävällä tavalla. Naisviha on olemassa. Faktat ovat tosiasioita riippumatta sinun mielipiteestäsi. Painovoima on olemassa ja vaikuttaa sinuun, vaikka kiistäisit sen olemassaolon. Niin on olemassa naisvihakin. Huomaan, ettet ole ymmärtänyt asiaa ja kommentoit sitä erittäin hämmentävästi. Tuo on syy, miksei Letsmenoks tarttunut asiaan, kun se vain vie aikaa, etkä ole valmis faktoja hyväksymään.
Nimenomaan ei ole mitään faktoja esitetty. En tietenkään kiistä esim. parisuhdeväkivallan olemassa oloa, mutta että se johtuisi naisvihasta, sitä ei ole kukaan ole pystynyt osoittamaan täällä foorumilla, sen paremmin kuin jaetuissa linkeissäkään. Painovoiman voi havaita sillä, että kun vaikka pudottaa pallon ilmasta, niin se putoaa maahan. Mutta väitetty rakenteellinen naisviha ei muutu faktaksi vain sillä että joku tutkija tai joku muu sanoo sen olevan faktaa ilman mitään näyttöä. Pitäisi siis osoittaa, että esim. laissa olisi kohtia jotka syrjivät naisia ja aiheuttavat naisvihaa.
Ja parisuhdeväkivaltaa esiintyy myös naisten miehiin kohdistamana (ihan fyysista ja etenkin henkistä), mutta jostain syystä nämä "tutkijat" eivät ole keksineet kutsua tätä miesvihaksi.
Mainitsit myös patriarkaatin. Tämäkin on feministien käyttämä hämäys jolla yritetään osoittamaan naisten syrjinnän ja naisvihan olemassaoloa. Mutta mikä se patriarkaatti käytännössä on? Pitääkö se jotain kokouksia jossa päätetään, että nytpäs estetäänkin naisisilta saman oikeidet ja mahdollisuudet pärjätä elämässä kuin miehillä on. Ei tällaistä patriarkaattia ainakaan Suomessa ole olemassakaan. Kuten itsekin mainitsit, Suomessa kaikilla on yhtäläiset oikeudet päästä esim. opiskelemaan, ja samat kriteerit molemmille millä perusteella johonkin oppilaitokseen pääsee. Itse asiassa miehiä syrjitään, koska asevelvollisuuden suorittaminen viivästyttää opiskelujen ja työelämän (= elannon ansitsemisen aloittamista).
Käyttämällä ilmaisua "naistutkija" syyllistyt sovinismiin.
Jos tarkkaan luit, lainausmerkeissä oli vain se "tutkija". Koska kyseinen tutkimus ei ole mitään oikeaa tutkimusta, vaan tunnepitoista, ideologisesti värittynyttä "tutkimusta" ja mutua jossa lopputulema on jo etukäteen määrätty ideologian mukaisesti.
Naiset voivat opiskella ja työskennellä tutkijana siinä missä miehetkin. Kyllä minä olen taipuvainen uskomaan Yleä ja asiantuntevaa tutkijaa perusteettoman ränttäyksen sijaan. Jos tieteellinen tutkimus ei todista asioita, niin miten ihmeessä mutuilu voisi? Tiede perustuu faktoihin ja tarkkaan prokollaan. Ei tunteisiin.
Kun kyse ei ole tieteellisestä tutkimuksesta. Vaan poliittisesti värittyneestä, ideologisesti värittyneestä "tutkimuksesta".
Miehet ovat vallassa
Kun viimeksi tarkistin, niin hallitusen johdossa on edelleen viisi naisministeriä.