En tiedä onko asiaa joskus puitu, mutta olisiko semmoseen innostusta vai riittääkö ne 100 muuta.
Uutiset:
valvonta toki mutta täälläkin nousis taatusti puolitusinaa kättä jotka haluaisi chatti poliisiksi.
ja kun kyseessä olisi suht pienenpiirin juttu, tuskin se seuraava eli mainostuskaan kauhee ongelma olis.
valvonta toki mutta täälläkin nousis taatusti puolitusinaa kättä jotka haluaisi chatti poliisiksi.
ja kun kyseessä olisi suht pienenpiirin juttu, tuskin se seuraava eli mainostuskaan kauhee ongelma olis.
...mutta...miten karsia nuo yleiset sudenkuopat...vaikka nyt alaikäiset?
Se ongelmahan on monella sivulla ratkaistu näppärästi
Klikkaamalla:
"Kyllä. Olen yli 18v ja haluan sisään"
"Ei. Olen alle 18v ja haluan poistua"
Se ongelmahan on monella sivulla ratkaistu näppärästi
Klikkaamalla:
"Kyllä. Olen yli 18v ja haluan sisään"
"Ei. Olen alle 18v ja haluan poistua"
Miten mulla on muistikuva että jokin chatti (herkku?) olisi joutunut ongelmiin tuon takia - hirvee moderointityö?
Mikä sen idea on verrattuna saittiin? Saa valita henkilöt?
Eiks chatit oo vähän ongelmallisia valvonnan kannalta...ne on melkein tainneet sulkeutua yksi toisensa jälkeen...Juurikin näin. Sedät osasi kertoa kuinka aikoinaan kusenkeltaisten chattiin livahti alaikäisiä. Anyway, lopulta tainnu pilluchatit kaatua siihen ettei siellä ole naisilla aikaa roikkua ja ukot huhuilee keskenään.
Eiks chatit oo vähän ongelmallisia valvonnan kannalta...ne on melkein tainneet sulkeutua yksi toisensa jälkeen...Juurikin näin. Sedät osasi kertoa kuinka aikoinaan kusenkeltaisten chattiin livahti alaikäisiä. Anyway, lopulta tainnu pilluchatit kaatua siihen ettei siellä ole naisilla aikaa roikkua ja ukot huhuilee keskenään.
Juuh, paitsi turskis ei oo chatti. Turskiksessa oli aluksi hyvä idea. Siinä vaan lopulta kävi niin että käytännössä sinne meni kirjoittelemaan ne jotka perma bannattiin kusenkeltaisilta. Lopputuloksen voi jokainen käydä katsomassa. Taitaa kolme karjua vetää kimpassa toisiaan perseeseen. Jos sinne joku nainen eksyy niin heti joku kysyy " hei, haluatko niellä spermaa "Eiks chatit oo vähän ongelmallisia valvonnan kannalta...ne on melkein tainneet sulkeutua yksi toisensa jälkeen...Juurikin näin. Sedät osasi kertoa kuinka aikoinaan kusenkeltaisten chattiin livahti alaikäisiä. Anyway, lopulta tainnu pilluchatit kaatua siihen ettei siellä ole naisilla aikaa roikkua ja ukot huhuilee keskenään.
Ai niinku turskis
" hei, haluatko niellä spermaa "
Opiston chatissa tuli aikoinaan roikuttua keikkojen välillä, noin muuten chattien ja irccien kulta-aika alkaa olla ohi. Ei niissä nykyään juuri kukaan ehdi kovin intensiivisesti roikkumaan. Itse olen parissa Discordin ryhmässä idlaamassa, pitäisi kai loggautua niistä kokonaan ulos kun ei ehdi osallistumaan.Kerro että missä niin tulen pitämään sulle seuraa sinne
Opiston chatissa tuli aikoinaan roikuttua keikkojen välillä, noin muuten chattien ja irccien kulta-aika alkaa olla ohi. Ei niissä nykyään juuri kukaan ehdi kovin intensiivisesti roikkumaan. Itse olen parissa Discordin ryhmässä idlaamassa, pitäisi kai loggautua niistä kokonaan ulos kun ei ehdi osallistumaan.Kerro että missä niin tulen pitämään sulle seuraa sinne