Joko tähän skeneen liittyen tai jotain ihan muuta - mitä itsellesi uutta olet juuri kokeillut/tehnyt tai kokeilemassa/tehnyt?
Uutiset:
Facebook on mulle uusi kokemus. alunperin liityin vuokralaisen etsimiseen asuntoon,
se löytyikin. sitten alkoi tulla kaveripyyntöjä kiihtyvään tahtiin. alussa tuli
hyväksyttyä puolitutut ja tuntemattomat, mutta nyt olen poistanut vaivihkaa ne. n.30
sukulaista ja kaveria jäi. näille voin ja haluan jakaa elämääni vapaasti. aivan uskomatonta
nähdä sukulaisia 40v. takaa, esim. serkun lapset. silloin aivan pikkulapsia, ja nyt n.45v. kauniita naisia.
vähän surullistakin ettei suvut enää pidä yhteyksiä...
ps. yhden mesen omistajan hyväksyin pitkin hampain, sattuu olemaan parhaimpia kamuja.
joten ville, kiintiö täynnä.
Yritin viikonloppuna kokeilla orkun saamista ilman siemensyöksyä. En onnistunu, tuli tavaraa kortsu täyteen. Noh, ei kukaan ole seppä syntyessään.😜
^
Turvaseksi kaiken aa ja oo.😁
Viola sulla ollu paljon uusia juttuja!
Mä olen hyvin innoissani tulevasta Ylläksen keikasta, hieman jännittää, mutta kaipa etelän tyttö Lapissa pärjää.
Ekaa kertaa oikeesti Lapissa huoraamassa!
No sepä sattui! Olen tänään menossa peppuleikkejä harrastamaan…sattui nyt tällä kertaa vaan toinen nainen ilmoittautumaan nopeammin vapaaehtoiseksi
No okei ehkä sen verran, että toivottavasti kokeilen peppuseksiä!
Olen yrittänyt opetella kitaransoittoa. Yllättävän vaikeaa.
Alku aina hankalaa, mutta kun saa sormet tottelemaan niin kehitys on nopeaa!
Alku aina hankalaa, mutta kun saa sormet tottelemaan niin kehitys on nopeaa!
Joo ja itse suosittelen parin opetustunnin ottamista, koska sitä lihasmuistia on helvetin vaikea korjata kolmenkymmenen vuodenjälkeen.