Selvennykseksi vielä sen verran että en todellakaan halua tämän sivun modeksi, vaikka täällä on niin hiljaista että se hoituisi minulta nukkuessa. Toimiva moderointi vaatisi kaksi - neljä modea JOTKA PUHALTAA YHTEEN HIILEEN eikä jokainen sooloile omiaa. Yksikään ei saatana sooloile. Täällä jokainen moderointi päivä on yhtä jännää kuin ilman kumia nussiminen - katsotaan mitä tulee. Lisäksi moderoinnin pitäisi tietää foorumin säännöt. Ei nämä sankarit tiedä, tai ei ainakaan niitä noudata.
Jokainen palvelee foorumia, ei itseään. Ketähän nämä saatanat palvelee. Ilmeisesti joka päivä jotakin uutta ismiä. Moderointi on objektiivista ja tunteetonta. Nää saatanat on jo yhden viikonlopun jälkeen itku kurkussa ja burn outissa. On taas tunteiltu. Jos rupeaa se lampaiden kimpparunkkuhetki bad post napin kanssa vituttamaan, (ja jossakin vaiheessa se rupeaa) niin voi sanoa sille toiselle tai kolmannelle modelle " hei, mä saatana tapan nää paniikkinapin runkkaajat kohta, tuuraas pari tuntia, tai mä rupean ihan tosissaan pitää hauskaa "
Legion oli kyllä paras. Siis se päälegion
Sen pahin päivä oli sellainen että se totesi kirjoitusasullisesti " hohhoijaa "
siitä tiesin että taisi olla huono päivä. Ja jos siellä joku jotakin mokasi niin kyllä se olin minä. Joskus, aika usein olin niin kännissä että en nähnyt mitä näytöllä luki. Nää kyrvät moderoi varmaan selvinpäin. Kerran unohdin että olin sisäänkirjautuneena modena...Luulin että olin Liftinä. Onneksi käytän aina esikatselua.
Kun Legion löi 28cm paksun kyrvän pöytään niin kyllä kaikki totteli. Minä jopa rakastuin. Näillä ei taida olla mitään mitä lyödä pöytään. Vai onko nämä kaikki perseet pystyssä odottamassa että kuka olisi the Daddy