Mikä siinä on että palveluntarjoaja antaa yli 55v miehelle yleensä ilman kumia? Kaikki samalle viivalle ja kumit käyttöön myös niille!
Uutiset:
Eikö se mietitytä hupakkoa yhtään kun tietää että se vanha äijä on pannut muitakin nuoria naisia paljaalla?Katselin sun viestihistoriaa.
Vai onko kaikki naiset uuu vanhaa riippuvaa ryppyistä lihaa joka haisee
Tätä mä oon aina halunnut
Eikö se mietitytä hupakkoa yhtään kun tietää että se vanha äijä on pannut muitakin nuoria naisia paljaalla?55+ äijä ei ole vanha.
Eikö se mietitytä hupakkoa yhtään kun tietää että se vanha äijä on pannut muitakin nuoria naisia paljaalla?55+ äijä ei ole vanha.
Tää on tää tyyppi joka on varma hupakoiden haisevan vanhalta mieheltä ja lääke mällien valuvan pitkin reisiäJoo, tää on joku näitä omien ajatustensa syövereissä housut mälleistä märkänä viihtyviä heppuja.
Eikö se mietitytä hupakkoa yhtään kun tietää että se vanha äijä on pannut muitakin nuoria naisia paljaalla?Katselin sun viestihistoriaa.
Olen tosi pahoillani että sun tyttöystäväsi lähti sun faijan matkaan ja tuoksuu nyt vanhalle miehelle, mutta jätä meidät rauhaan. Kiitos.
^^ei me suututa, me pannaan Villen kanssa paljaallaVille paljasti ettei se enää pane, se nuolee vaan.
^^ei me suututa, me pannaan Villen kanssa paljaallaHyllä ja niin Tokmannin kalsarit mukana.
^^ei me suututa, me pannaan Villen kanssa paljaalla
Parin vuoden päästä pääsee painaa paljaalla...Jaksaa jaksaaja levittämään vanhan miehen tuoksua.