Ja tämä ei mielestäni ole sellainen asia mistä pitäisi loukkaantua. Siis se, että asiakas haluaa tietää tarkemmin palveluntarjoajan vartalon mallin. Eihän sitä ole pakko kertoa, mutta kyllä itse silloin epäilen, että ei se vartalo erityisen timmi ole.
Mä tiedän paljonkin ulkomailla tekeviä kollegoita, jotka on täydessä pilates-kunnossa, mutta eivät ilmoita fyysisistä mitoistaan mitään. Lisäksi oon törmännyt useisiin mun "silmään" hyvin sporttisiin tapauksiin, jotka määrittelevät itsensä "curvy" -girlseiksi.
Mitä enemmän on verkostoitunut ja löytänyt muita tapoja tehdä tätä hommaa ja ennen kaikkea olla osa skeneä, sitä enemmän on itsellä tippunut paine vastata oikeastaan yhtään mihinkään "yleisiin sääntöihin".
Se ettei joku halua lähteä ulkonäkö-keskusteluun mukaan, ei välttämättä tarkoita loukkaantumista, vaan nimenomaan useimmiten se on vaan niille palveluntarjoajille epärelevanttia. Toki omalla kohdalla, jos ensisijaisesti hakisin kehonkoostumusta todella tärkeänä kriteerinä pitävää asiakasryhmää omaksi asiakkaakseni, olisi vähän hömppää puhua näin. Mutta musta on ollut valtavan ihana kohdata erityylisiä ja eri asioita hakevia asiakkaita!
Musta olisi aivan mahtavaa nähdä entistä enemmän sellaista keskustelukulttuuria tässä skenessä, mitä yksityisesti pääsen asiakkaiden kanssa kokemaan. Toisaalta ymmärrän varsin hyvin, ettei moni koe näitä palstoja tai muita paikkoja omakseen.
Olen pohtinut paljon, seurailenko tätä palstaa sivusta, vai osallistunko jatkossa aktiivisemmin. Suurin kiinnostus kun mulla on siihen, että ne ihmiset jotka aiheen pariin saapuvat ensimmäisiä kertoja, saisivat alasta mahdollisimman kattavan kuvan ja ymmärryksen. Tämä skene kun itselle on ihan oikeasti ja aidosti valtavan paljon enemmän, kuin kilot ja senttimetrit, tulemiskerrat ja läähätys. Niissä ei ole mitään vikaa, mutta musta on tosi tylsää, jos homman pitää rajoittua niihin aina.
Enkä jaksa joka kerta tämänkaltaista romaania kirjoittaessa miettiä, kuka siihen viestin pituuteen tarttuu seuraavaksi
Tästä tuli nyt tälläinen avautuminen
Olen kyllä huomannut että mua on myös kaivattu täällä ja siitä jos mistä on tullut lämmin fiilis <3