^Olet varsin liukas kaveri kun karannut sietä seksityrmästä ja nyt viel pääsit Venlan haarojenvälistä pakoon
Uutiset:
^Ei perkele joko mua jahtaa kaksi sihteeriä? Yksi haluaa istua naamalle ja toinen haluaa antaa piiskaa..
Edit. Otsikon aiheeseen liittyen, että tämä turska voi uida helpommin verkkoon, jos naisten kumeja on tarjolla...
^ Nämä on juurikin näitä henkilökohtaisia mieltymyksiä, joista ei kannata kiistellä. Kerroin omasta kannastani ja mieltymyksestäni
Itse koen tuntuman naisten kortsulla parempana, ja duon tai jopa trion kanssa peuhatessa se on ihan mainio, kun ei tarvii räplätä aina uutta kortsua paikalleen mimmiä vaihtaessaan
^Ja rahani mieluiteni annanki niille, ei mua kiinosta sun reality chekit, tämähän on vaan rp, eikait mua kukaan oo jahtaamassa tai ei noista tiiä jos ne nyh haluaa Kuningaan hyllylle koristamaan
^Ja rahani mieluiteni annanki niille, ei mua kiinosta sun reality chekit, tämähän on vaan rp, eikait mua kukaan oo jahtaamassa tai ei noista tiiä jos ne nyh haluaa Kuningaan hyllylle koristamaan
Luule vaan ettei sua jahdata...
Jos femidom on oikein paikallaan, liukkaria sisäpuolella on oikea määrä ja muistaa listä sitä oikeaan aikaan ja panee takaapäin ja kaikki menee muutenkin oikein hyvin, niin se tuntuu paljallla panemiselta.
Kun useampat asiat eivät ole 100% niin tuntuu siltä että pimpissä on minigrip, kun hommat ovat huonommin, niin lisäksi toinen rypistetty minigrip pyörii siinä välissä.