Vähän nämä nyt meni rikkikin...🤭
No nythän noi on punk
Uutiset:
Polvisukkia toivottiin niin pitihän se ostaa kunnon koulutyttölookkiin sopivat 😇
Polvisukkia toivottiin niin pitihän se ostaa kunnon koulutyttölookkiin sopivat 😇
No jopas! 😍 Pikkuinen hame ja saparot vielä tuohon niin on todellinen koulutyttölook. 😉😘
Nää mustat sukkikset on mun lempparit, niis ei oo sitä tyhmää saumaa keskellä vaan toi levee vyötärönauha, joka on aika kivan näköinen (:
Nää mustat sukkikset on mun lempparit, niis ei oo sitä tyhmää saumaa keskellä vaan toi levee vyötärönauha, joka on aika kivan näköinen (:Helposti samaa mieltä, kivan näköinen on
Nää mustat sukkikset on mun lempparit, niis ei oo sitä tyhmää saumaa keskellä vaan toi levee vyötärönauha, joka on aika kivan näköinen (:
Aikainen horo madon nappaa ❤️ Aamu avattu!
Verkkosukkien tuuletusta 😅
Nää mustat sukkikset on mun lempparit, niis ei oo sitä tyhmää saumaa keskellä vaan toi levee vyötärönauha, joka on aika kivan näköinen (:Tyylikästä ja aistikasta...
en nyt tiiä kuuluuks tää sukkis vai korkokenkä osastolle