Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Poltatko tupakkaa?  (Luettu 5771 kertaa)

Poissa Kapu

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Poltatko tupakkaa?
« Vastaus #60 : Huhtikuu 10, 2025, 13:25:04 »
Tupakoivalla naiselta olen saanut loistavan suikkarin. En voi tietää, oliko asioilla joku syy-yhteys.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (8)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #61 : Huhtikuu 10, 2025, 15:40:24 »
En polta 😊
Oulussa 😘

Poissa Villerius

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #62 : Huhtikuu 10, 2025, 21:32:26 »
Olen ollut 11 vuotta kokonaan ilman.  :headbang:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #63 : Huhtikuu 12, 2025, 12:47:09 »
varsinaista röökiä en ole polttanut kohta kymmeneen vuoteen, nuorena olin sellanen kesäpolttaja että lämpimillä keleillä tuli poltettua puolisentoista askia päivässä ja heti kun ilmat kylmeni, ei huvittanut enää lähteä ulos polttamaan :D en ymmärrä miten siinä ei jäänyt koukkuun, en edes huomannut että mitään niksoja olisi tullut, se vain aina unohtui tai jäi pois mukavuudenhalusta.

mutta viimeisen vuoden aikana olen jäänyt aivan toivottoman pahasti koukkuun sähköröökiin. kauhulla laskin yks päivä nestettä menevän nikotiinin määrällä laskien sitä tahtia että askiröökiä kuluisi noin aski päivässä. pitäisi vaihtaa pusseihin, kun niitä ei voi imutella koko päivää pikkuhiljaa, kuten sähköröökiä voi.
tampereella nähdään! terkuin ihana isa 😘

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #64 : Huhtikuu 12, 2025, 18:07:17 »
varsinaista röökiä en ole polttanut kohta kymmeneen vuoteen, nuorena olin sellanen kesäpolttaja että lämpimillä keleillä tuli poltettua puolisentoista askia päivässä ja heti kun ilmat kylmeni, ei huvittanut enää lähteä ulos polttamaan :D en ymmärrä miten siinä ei jäänyt koukkuun, en edes huomannut että mitään niksoja olisi tullut, se vain aina unohtui tai jäi pois mukavuudenhalusta.

mutta viimeisen vuoden aikana olen jäänyt aivan toivottoman pahasti koukkuun sähköröökiin. kauhulla laskin yks päivä nestettä menevän nikotiinin määrällä laskien sitä tahtia että askiröökiä kuluisi noin aski päivässä. pitäisi vaihtaa pusseihin, kun niitä ei voi imutella koko päivää pikkuhiljaa, kuten sähköröökiä voi.

En ole koskaan polttanut, en polta enkä aio koskaan aloittaakaan. Arvostan terveyttä ja hyvää kuntoa. Sitä paitsi tupakointiin taitaisi mennä vähintään yhden sihteerivierailun hinta kuukaudessa, jos riittääkään ja käytän rahan mieluummin siihen.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Mustelmann

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #65 : Huhtikuu 12, 2025, 23:59:58 »
Silloin tällöin tulee polteltua. Joskus menee useampi savuke päivässä, mutta joskus kuluu viikkoja, etten polta yhtään. Tässä kuussa olen polttanut yhden savukkeen, kun työkaveri tarjosi. Alkoholia nauttiessa tai reissun päällä ollessa savu tuntuu maistuvan parhaiten, muuten koen varsinaista polttamisen halua aika harvakseltaan.

Poissa DeiDei

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #66 : Huhtikuu 13, 2025, 00:26:01 »
Poltan. Tuli 2019 eli ennen horonaa ja ryzzän täysmittaista hyökkäystä ostettua Toverilta muutema laatikko Punaista L&M: ää. Riittänee loppuelämäkseni. Pitänee vaan sitten mahdollisen keuhkosyövän tms. alkaessa sanoa että olin pakotettu olemaan elämäni ensimmäiset 20 vuotta Wartburgissa ja toiset Bangkokissa. Niin eiköhän maailman tyhmin kansa senkin hoida.  ;D