Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sähköimpulssi anaalitappi, kokemuksia?  (Luettu 1695 kertaa)

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Sähköimpulssi anaalitappi, kokemuksia?
« : Joulukuu 28, 2024, 21:17:14 »
Sattuisko jollain olemaan kys kapineesta kokemuksia ja suosituksia? Esim Rimballa olis semisti kiinnostava tappi johon myydään säädin erikseen.
Being an artist isn't a career.
it's a kink.
a sacred fetish for the soul.

Poissa Bim44

• Newbie
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Sähköimpulssi anaalitappi, kokemuksia?
« Vastaus #1 : Tammikuu 05, 2025, 12:31:40 »
Moi! Minua kiinnostaa aihe kanssa kovasti, onko kellän kokemusta mystim tapista ja miten nuo säätimet/liitännät toimivat? Onko joka valmistajalla omat säätimet vai voiko käyttää ristiin?

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #2 : Tammikuu 06, 2025, 18:09:55 »
Kiitos mystim vinkistä! Niiltä löytyy näköjään sähköimpulssi siveysvyö 😈

Mutta joo, se impulssilaite pitää ostaa erikseen.

Kannattaa melkein soittaa asiantuntevaan kauppaan ja kysyä liittimestä/yhteensopivuudesta.
it's a kink.

Poissa Bim44

• Newbie
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
« Vastaus #3 : Tammikuu 07, 2025, 09:26:42 »
Juu, täytyy kysellä. Mulla ois jo omronin tens laite joka on hankittu ihan lihasjumien hoitoon, mutta ei varmaan toimi suoraan noihin leluihin...
Mystimillä näytti olevan siveysvyö jossa myös plugi... voisi olla mielenkiintoista kokeilla!

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #4 : Tammikuu 08, 2025, 21:47:28 »
Juu, täytyy kysellä. Mulla ois jo omronin tens laite joka on hankittu ihan lihasjumien hoitoon, mutta ei varmaan toimi suoraan noihin leluihin...
Mystimillä näytti olevan siveysvyö jossa myös plugi... voisi olla mielenkiintoista kokeilla!

No ei ne oikein. Mut luulis et eri merkkien kapistukset menee ristiin keskenään.
it's a kink.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #5 : Tammikuu 10, 2025, 19:41:03 »
... Mut luulis et eri merkkien kapistukset menee ristiin keskenään.

Ei, ei ne suoraan mene. Noille ei ole mitään ISO-standardia. Valmistajakohtaisia.

Mutta, on olemassa sovitinpaloja, joilla eri merkkien kapistukset saa kiinni jonkin toisen merkkiseen virtalähteeseen.

Poissa SecretM89

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Helmikuu 26, 2025, 12:12:36 »
Sattuisko jollain olemaan kys kapineesta kokemuksia ja suosituksia? Esim Rimballa olis semisti kiinnostava tappi johon myydään säädin erikseen.

Kokemusta on mystim flexing flaviosta ja siriuksesta. On nautinnollisia!  :wanker:
Suosittelen panostamaan itse controlboxiin ensimmäisenä. Ne on kalliita mutta myös sen arvoisia.
Itse ostin ensin mystimin sen perus mallin ja ei siinä mitään todella kiva ja toimiva laite mutta ohjemia on turhan vähän omaan mieleen.
Nyt tulon päällä electrastim flick duo, katsotaan mihin siitä sitten onkaan.
Myös monopole anaalissa ja rengas kalussa on oiken mukava yhdistelmä.

Moi! Minua kiinnostaa aihe kanssa kovasti, onko kellän kokemusta mystim tapista ja miten nuo säätimet/liitännät toimivat? Onko joka valmistajalla omat säätimet vai voiko käyttää ristiin?

Käyvät ristiin jos on samat liittimet. Aikalailla yleisimmät taitavat olla 2mm ja 4mm ja monessa estim kaupassa myydään myös adaptereita että saa esim 2mm->4mm

Näistä löytyy aikahyvin tietoa ja kaiken näköstä aiheeseen liittyen:
https://eu.electrastim.com/
https://www.estim-emporium.net/
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 26, 2025, 12:14:20 kirjoittanut SecretM89 »

Poissa mms

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Maaliskuu 18, 2025, 02:20:11 »
Itse en koe kiinnostusta anaalitappiin/dildoon, mutta sähkö on todella pop kiveksille.

Osuu miehen arimpaan paikkaan ja kun yhdistää sopivaan bondageen, niin avuttomuus on täydellistä Naisen armoilla.

Sähköshokeilla saa miehen sätkimään ja samalla tarjoutuu mahdollisuus uhrin supernöyryytykseen.

Vaatii kyllä Naiselta sadistista taipumusta.

Olosikohan kiinnostusta kellään?

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #8 : Maaliskuu 18, 2025, 20:03:26 »
Itse en koe kiinnostusta anaalitappiin/dildoon, mutta sähkö on todella pop kiveksille.

Osuu miehen arimpaan paikkaan ja kun yhdistää sopivaan bondageen, niin avuttomuus on täydellistä Naisen armoilla.

Sähköshokeilla saa miehen sätkimään ja samalla tarjoutuu mahdollisuus uhrin supernöyryytykseen.

Mulla on kiinnostusta nimenomaan, mutten oo vielä tutustunut turvallisuuspuoleen siitä, eikä oo omia välineitä vielä. Kaveri harrastaa sähköleikkejä, että toki pääsen helposti tutustumaan.
it's a kink.

• Full Member
« Vastaus #9 : Maaliskuu 18, 2025, 21:37:37 »

Mulla on kiinnostusta nimenomaan, mutten oo vielä tutustunut turvallisuuspuoleen siitä, eikä oo omia välineitä vielä. Kaveri harrastaa sähköleikkejä, että toki pääsen helposti tutustumaan.

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC11603473/

Niin kevyt virta, että sitä ei edes tunne, parantaa (melko pienen otoksen tutkimus) siittiöiden laatua ja liikkuvuutta.
Viitteiden mukaan (eläinkokeita) isompi määrä sähköä lienee sen sijaan haitallista.

Varsinaista tutkimusta ei oikeastaan ole. Lienee vaikeaa saada rahoitusta tai eettistä lupaa kivesten sähkökidutuksen tutkimiseen. Mutta haitalliset vaikutukset eivät ole missään nimessä poissuljettuja.

• Full Member
« Vastaus #10 : Maaliskuu 25, 2025, 20:20:12 »
Ai niin, pitkän ajan päästä, vastaus alkuperäiseen kysymykseen. Sähköimpulssilla toimivat anaalitapit aiheuttavat lantiopohjan lihassupistuksia, jotka tuntuvat tavallaan samalta kuin jos joku olisi (oma kokemus vain pegging) naimassa käyttäjää. Aivan kuten tyypillinen TENS-laite voi saada aikaan samanlaista tuntemusta kuin jos joku olisi hieromassa.

Ja, vaikka tätä en ole itse ilmeisistä syistä kokenutkaan ... sähködildo (joka voi olla jopa samanlainen laite kuin anaalitappi) myöskin voi aiheuttaa saman tuntemuksen naiduksi tulemisesta, naiselle.

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #11 : Maaliskuu 26, 2025, 03:13:11 »
Oon kuullu myös tästä ja sillä se kiinnosti erityisesti!

Oon tällä hetkellä vaan ihan kädet täynnä, eikä aikaa jää nyt perehtyä tähän oikeestaan yhtään.

Lähteitä saa laittaa tänne mieluusti (:

Suositukset yms huomioidaan!

Kiitos jo olemassaolevista
it's a kink.

Poissa reikispede

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12 : Maaliskuu 26, 2025, 11:58:40 »
Kyllä täällä on pervoa väkeä.