Kävipä vaari menneellä viikolla naisissa..hieno hotelli oli tapaamisen puitteina. Nuori ja kaunis neito..ehkäpä vähän ujo tai pidättyväinen..kohdatessamme sanoin: ” tässä olen, sopiiko olemukseni sinulle? ” sopii joo” ..todettakoon tässä, että ihan olen perusturskan näköinen.. 😅 ..noo ..asiaan kuuluvat jutut hoidettiin ja eikun sänkyyn peuhaamaan.. kaunis nuori nainen kainalossa ja ikkunasta upeat maisemat keskustan ylle ja näin pyllyjen ihailijana..näkymä ja tunne myös niiltäkin osin kohdallaan..niinhän siinä kävi, että laukesin kuin nuori, näppylänaamainen pojan kloppi.. suihkuun, höpöttelyä ja uusiksi...olisihan sitä pitänyt kokemuksesta tietää, että varaa pidemmän ajan tapaamiseen.. toinen panos jäi piippuun... noo ..siinä naama punottaen sängyn reunalla istuessani, tämä nuori nainen opasti minua: ” jotkut kuulemma vetää käteen ennen tapaamista..ja joillakin itsetuntoa pönkittävät hömhöm jutut tekevät laukeamisen vaikeaksi”.
Auts...osui ja upposi...kuinka julmia ja kyynisiä nuoret ovatkaan..toki tahtomattaan..😂. Tarinan opetus oli minulle:
- suosi hieman vanhempia
- tee niinkuin neito neuvoi
TAI.. jään eläkkeelle näistä puuhista, juon pakuriteetä, täytän sudokuja, salitreeniä, joogaa, patikoin kaikki Suomen kansallispuistot ja siellä itkoiden ja paarmojen purtavana, koetan unohtaa tämän järkyttävän kokemuksen.😳😂
Auts...osui ja upposi...kuinka julmia ja kyynisiä nuoret ovatkaan..toki tahtomattaan..😂. Tarinan opetus oli minulle:
- suosi hieman vanhempia
- tee niinkuin neito neuvoi
TAI.. jään eläkkeelle näistä puuhista, juon pakuriteetä, täytän sudokuja, salitreeniä, joogaa, patikoin kaikki Suomen kansallispuistot ja siellä itkoiden ja paarmojen purtavana, koetan unohtaa tämän järkyttävän kokemuksen.😳😂