Miksi en oo saanut vielä yhtään joululahjaa
Uutiset:
Miksi en oo saanut vielä yhtään joululahjaa
Kuka ostaa lipeäkalaa? Tai ennemminkin, kuka sitä syö?
^
Sukkahousujen ja rintsikoiden riisuminen on myös aika mukavaa puuhaa🙊
Ihmetten kaikkia, jotka eivät halua panna parikymppisiä blondeja, jotka ovat törötisuja kaupungin korkeimmilla koroilla. Jopa nuo neitokaiset haluavat panna toisiaan, mutta onneksi turskapappa on heti toisella sijalla.
Ihmetten kaikkia, jotka eivät halua panna parikymppisiä blondeja, jotka ovat törötisuja kaupungin korkeimmilla koroilla. Jopa nuo neitokaiset haluavat panna toisiaan, mutta onneksi turskapappa on heti toisella sijalla.Mulle kelpaa kyllä mutta ne kaupungin korkeimmat korot ovat samantekevää. Itseasiassa silmäni kiinnittyy lyhytkasvuisiin naisiin ja mietin miksi tätä etua pitää pilata koroilla.
Kuinka helposti ihmiselle tulee outoja addiktioita tmv.
Oon ihan hämmentynyt. Pitkät punaiset kynnet erektion ympärillä näyttää ihan sairaan hyvältä..
Kuinka helposti ihmiselle tulee outoja addiktioita tmv.olen tästä samaa mieltä ja ihmettelen miten hyvältä punaiset huulet erektion ympärillä näyttää.
Oon ihan hämmentynyt. Pitkät punaiset kynnet erektion ympärillä näyttää ihan sairaan hyvältä..
Kuinka helposti ihmiselle tulee outoja addiktioita tmv.olen tästä samaa mieltä ja ihmettelen miten hyvältä punaiset huulet erektion ympärillä näyttää.