Aina välillä bongaan kalenterista merkintöjä, joista ei ota erkkikään selvää kenestä on kyse jos kalenterin taiteilijanimi on eri kuin jäsenlistan nimimerkki.
Uutiset:
Aina välillä bongaan kalenterista merkintöjä, joista ei ota erkkikään selvää kenestä on kyse jos kalenterin taiteilijanimi on eri kuin jäsenlistan nimimerkki.
Ihmettelen että onkohan kukaan vienyt porolla ratsastaen viestiä KM:lle että tälläinen seksisaitti on olemassa?KM on häipynyt niinkuin pieru Saharaan mutta luulempa että "sukat pyörii jaloissa vieläkin "hänellä vierailusi jälkeen.
Tässähän joutuu kohta alkaa huokailemaan tyttöjen kuville että "huh huh, mitkä muodot sekä kurvit".
Mistä muistankin kuinka olin Rovaniemellä joskus muinoin ja melkein jouduin poroparven yliajamaksi kun kiipeilin jänkhällä niiden kiima-aikana.
Poroilla oli kiima, pohjosen miehillä ei ja tein lähes nollakeikan.
Miksi Kesava laittaa mulle repukkaa ja selittää että aikoo muuttaa Teuvo Lomanin kanssa yhteen.Laitapas se repukka tänne näkyville niin nähdään mite se asia oikein olikaan, paskanjauhaja.
pliis jätä mut rauhaan, ei enää homoeroottisia viestejä. Ei tarkoittaa ei!Miksi Kesava laittaa mulle repukkaa ja selittää että aikoo muuttaa Teuvo Lomanin kanssa yhteen.Laitapas se repukka tänne näkyville niin nähdään mite se asia oikein olikaan, paskanjauhaja.
Ihmettelen, että en ole tänään (vielä) saanut mitään "vitun homo" -tyylistä vakiorepukkaa raivopäältä.laitan sinut nyt estolistalle kun olet ihan sekaisin. en jaksa sun sekopäisiä privoja. Pärjäile.
Nainen halusi antaa pusun poskelle. Käänsin pääni kuitenkin viime hetkellä ja sain sen pusun suulle. En edes maksanut siitä. Olenkohan väkisinmakaaja ja raiskari?