Joidenkin läheinen ystävyys/kaverisuhde voi olla niin paha rasti että se saa keksimään mitä mielikuvituksellisempia tarinoita. Jos on vakuuttava puheissaan niin menee viranomaisillekin läpi - jos näiden ihmistuntemus ei ole kovin vakaalla pohjalla.
Uutiset:
Koitin vastata yksäriin ja tuli teksti että käyttäjä xxx ei voi vastaanottaa yksityisviestejä. Wut?
^^Paalasen tapaus haiskahtaa kyllä mun mielestä sille että joku on toiminut tarkoitushakuisesti, tehnyt perättömän ilmiannon loatakseen hänen maineensa. Mulla on aavistus syyllisestä, vahva sellainen.
Joidenkin läheinen ystävyys/kaverisuhde voi olla niin paha rasti että se saa keksimään mitä mielikuvituksellisempia tarinoita. Jos on vakuuttava puheissaan niin menee viranomaisillekin läpi - jos näiden ihmistuntemus ei ole kovin vakaalla pohjalla.
^ Mulla taas ei ole varmaan "kauniit" hampaat mutta niitä on "kehuttu" kidutuslekureiden toimesta vahvan kellertäviksi 😂 - Eksällä oli ihan valkoinen purukalusto mutta se joutui uusimaan sen äkkiä (ja oli puoliruåtsalainen 🤣...) - Muistan kuinka kehui vähän ennen geenejään niin sitten rupesi putoamaan suukalusto... (mitä meikäläinen oppi; älä ikinä julista itsestäsi yhtään mitään...)
Suomenruotsalaiset kehuu hampaita (poikkeuksellisen?) paljon.
Tai että suomenruotsalaiset kiinnittää huomiota toisten hampaisiin enemmän?
Kuulkaas forkan ruåttinkieliset, mikä juttu tää on?
Mulla on ihan ok hampaat (ja siis ei oo kuoria tms.), mutta siviilissä & horoillessa nimenomaan suomenruotsalaiset on useasti kehuneet kuinka kauniit hampaat mulla on. Siis ihana kehu, mutta myös jotain sellaista mitä en oo koskaan muilta kuullut (eikä ne hampaat oo mitkään ihmeelliset, ne on okei luonnolliset, mutta vähän kulmahampaat vinksallaan - mikä kuulema vaan söpöä).
Ja ok, mut voi siis myydä hyvänä hevosena.
^ Mulla taas ei ole varmaan "kauniit" hampaat mutta niitä on "kehuttu" kidutuslekureiden toimesta vahvan kellertäviksi 😂 - Eksällä oli ihan valkoinen purukalusto mutta se joutui uusimaan sen äkkiä (ja oli puoliruåtsalainen 🤣...) - Muistan kuinka kehui vähän ennen geenejään niin sitten rupesi putoamaan suukalusto... (mitä meikäläinen oppi; älä ikinä julista itsestäsi yhtään mitään...)
Eiii mulla oo mitään hollywood säihkettä, hammaslääkärit & suomenruotsalaiset vaan diggaa mun hampaista (onneksi myös lääkärien mielestä ne vahvasssa kunnossa ).
Muistan kun menneinä vuosia mun "pappa" (=mun hopeakettu, hei joskus oon onnistunu metsästyksessä), sanoi vielä erotessakin et sääli erota kun hän aina tykkäsi mun hampaista.
Hopeakettu tykkäsi myös mun kynsistä, mutta kerroin heti et ne ei oo aidot, niin sen jälkeen niitä ei niin paljon kehuttu.
Suomenruotsalaiset kehuu hampaita (poikkeuksellisen?) paljon.
Tai että suomenruotsalaiset kiinnittää huomiota toisten hampaisiin enemmän?
Kuulkaas forkan ruåttinkieliset, mikä juttu tää on?
Mulla on ihan ok hampaat (ja siis ei oo kuoria tms.), mutta siviilissä & horoillessa nimenomaan suomenruotsalaiset on useasti kehuneet kuinka kauniit hampaat mulla on. Siis ihana kehu, mutta myös jotain sellaista mitä en oo koskaan muilta kuullut (eikä ne hampaat oo mitkään ihmeelliset, ne on okei luonnolliset, mutta vähän kulmahampaat vinksallaan - mikä kuulema vaan söpöä).
Ja ok, mut voi siis myydä hyvänä hevosena.