^ Komppaan vahvasti... Varsinkin tänään on ollut koko alkaneen päivän pehmeä naisen perse mielessä ja se jos mikä vaikeuttaa kovasti töiden tekemistä
Uutiset:
Suomi on edelleen naisille Euroopan välivaltaisin maa..johtuen parisuhdeväkivallasta, jossa tekijänä kantasuomalainen mies..n."Unohdit" mainita että törkeä perheväkivalta kohdistuu miehiin naisia useammin.
Ihmettelen miten tuo temekkeli jaksaa paukuttaa poskeaan shyguylle vuodesta toiseenJumala armahtaa, temekkeli ei.
Hormoonihiirulainen tässä taannoin väitti shyguyn olevan pitkävihainen
Mikä temekkeli sitten on?
Eikö nyt vittu voi lopettaa tuota
Suomi on edelleen naisille Euroopan välivaltaisin maa..johtuen parisuhdeväkivallasta, jossa tekijänä kantasuomalainen mies..jälleen yksi esimerkki siitä.Selvä. Mutta voisko olla myös niin, että kantasuomalaisten keskinäinen lähisuhdeväkivalta tilastoituu tosi usein. Mitenkähän itä-Euroopan maat joissa on paljon konservatiivisempi kulttuuri, Puola, Unkari ja myös osa Venäjästä kuuluu Eurooppaan.
Tällainen on Miss Tampere -finalistin epäilty tappaja – näin kokkimies esittäytyy somessa
Taposta epäillyllä miehellä on aiempaa väkivaltarikoshistoriaa. Sosiaalisessa mediassa hän kuvailee itseään mairittelevaan sävyyn.
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000009799801.html
Mihin mä olen mun sukat kadottanut..? Ei ne tänne ole jäänyt..eii näy👀Taisit unohtaa ne vaihda työsuoritus/tavara seksipalveluun ketjuun.
Laskutaidottomuutta